obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
VDSL alleen beschikbaar bij KPN & Scarlet?
kadaamen
Ik heb sinds deze zomer Online Snel Internet en ben er nu achter gekomen dat bij mij in de wijk VDSL leverbaar is. Het rare alleen is dat dit alleen leverbaar is door KPN en haar affiliates; Telfort en XS4ALL en daarnaast Scarlet. Online/T-Mobile kan het nog niet leveren en noch in de winkel noch de telefonische klantenservice kan mij hier ook maar iets over vertellen. Iemand enig idee of het nog komt/hoe dit zit/hoe lang het kan duren? Ik ben wel geinteresseerd in upgraden. Als je wilt proberen: een verzonnen postcode van bij mij in de wijk is 5623HS, 1.
 
mRcan
@Kadaamen, onder jou postcode valt dit uit via http://www.bbned.nl/netwerk/postcodecheck;
Ik weet niet hoelang het zal duren, in mijn postcode is VDSL wel beschikbaar van Online & Kpn, alleen dat van Telfort niet zie ik! En waarom niet idon't know!


Op de door u opgegeven postcode 5623HS en huisnummer 1 zijn de volgende diensten over ons netwerk beschikbaar:


Dienst
Omschrijving
Snelheid (max.)

ADSL
BBned ATM DSL
2-8Mb/512kb
ADSL2+
BBned ATM DSL
10Mb/1Mb
SDSL
BBned ATM DSL
2.3Mb/2.3Mb
B-SDSL
BBned ATM DSL (IMA/4WIRE)
9.2Mb/9.2Mb
ADSL2+
BBned Ethernet DSL
8Mb/1Mb
ADSL2+M
BBned Ethernet DSL
4Mb/1Mb
B-SDSL.bis
BBned Ethernet DSL
8Mb/8Mb

Wijkcentrale
Naam:Eindhoven-Woensel
Code:Ehv-Woe
Afstand:± 2846 meter
 
kadaamen
BBNed had ik nog niet apart getest, maar geeft ook op mijn werkelijke adres aan dat er (nog) geen VDSL mogelijk is
 
I R Baboon
KPN is bezig om heel veel straatkasten geschikt te maken voor VDSL.
Dat is schijnbaar afgerond bij de straatkast waarop jij zit aangesloten.
Daarom kan je nu bij KPN en dochters VDSL krijgen.

Als andere internet providers contracten afsluiten bij KPN om ook gebruik te maken van die straatkast, dan kan je ook daar terecht voor VDSL.
Kennelijk heeft Scarlet dat al gedaan (wist ik nog niet, bedankt voor de info).
Wanneer Online zoiets van plan is, weet alleen Online.

Dat heeft overigens weinig te maken met het VDSL dat Online nu al aanbiedt.
Dat gebeurt vanuit de telefooncentrale. Maar jij woont te ver daar vanaf om daarvoor in aanmerking te komen.
Daarom ook het negatieve VDSL advies van BBNed, want die werken ook vanuit de telefooncentrale.

Pff, lang verhaal...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kadaamen
Hey, dat klinkt logisch... Bedankt voor de informatie I R Baboon!
Helaas zit ik nog wel even vast aan Online, dus ik moet hopen dat ook zij binnenkort VDSL vanuit de straatkasten gaan leveren.
 
I R Baboon
No problem...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL alleen beschikbaar bij KPN & Scarlet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) Snelheid : 68 19 sep 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
unencrypted tv signaal beschikbaar? Algemeen : 4 22 nov 2016
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid : 6 30 apr 2016
Advertentie