obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson Tg712 met Elro C903ip werkt niet.
I R Baboon
Waarom heb je camera scheef staan?
Of is de camera aan boord van de Costa Concordia?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Koert
Wow,

Te gek man, ik ben blijWink
Nooit geweten dat ik het ipadres wat toegewezen is van online aan de router moet gebruiken.
Ik heb dus al die tijd zitten klooien met het ip van de camera zelf,eiegenlijk best logisch,want dat werkt lokaal natuurlijk prima.
Overigens staat er nergens in de handleidingen dat ik dit specifieke adres moet gebruiken,er staat zelfs dat het ip van de camera wordt toegewezen door de router,vervolgens staat er dat je dat adres in elke willekeurige browser kan invoeren om de camera te zien,wel moet dan eerst een pport opengezet worden.
Nogmaals onwijs bedankt voor de moeite en het meedenken,hier was ik zelf nooit opgekomen,
Grin

Ps:Ha ha, ja die camera ligt gewoon voor oud vuil in een hoekje nu.Het beeld maakte me vooralsnog niet uit,hij moest het eerst doen,Binnenkort gaat ie dan naar z'n echte plekkie en probeer ik de andere 3 aan de gang te krijgen...

Topic kan dicht.
 
I R Baboon
Ach zo, was al de hele tijd aan het kijken of er vissen of duikers langs kwamen...Grin

Veel plezier met je camera's..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson Tg712 met Elro C903ip werkt niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie