obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 dhcp lease oneindig veranderen
RCC
Hallo,


Ik had een vraagje kan ik de dhcp lease van de thomsonTG712 ook op iets anders zetten dan oneindig want mijn galaxy s 1 die vald steeds weg omdat de dhcp lease op oneindig staat ( bekend probleem van de telefoon heb ik gelezen)

Heb zelf al een gekeken in de router maar ik kan het niet vinden , heeft online het zo gemaakt dat ik zelf dat niet kan veranderen ?


MVG Roger
 
Jeff
Je kunt onder het tabblad van Home Network http://192.168.1.254/cgi/b/lan/?be=0&...l0=4&l1=-1 je galaxy een fixed ip geven,Dit door simpelweg je galaxy uit de lijst te selecteren, Vervolgens ga je naar configureren en zet je een vinkje bij 'gebruik altijd het zelfde ip adres'
3343509335
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 dhcp lease oneindig veranderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
DHCP uitzetten Speedtouch 706 configuratie en problemen : 3 24 mrt 2017
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Advertentie