obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
LB als USB printerserver
PvW
Mijn huidige draadloze router, ASUS wl500g, heeft 2 USB poorten. Op die USB poorten kan ik een HP all-in-one printer aansluiten en (na enig configureerwerk) worden printopdrachten vanaf de computers in het netwerk keurig geprint.

Aangezien de LB ook een USB aanluiting heeft vroeg ik me af of iets dergelijks ook mogelijk is met de LB?
 
Puma
nee, dat is helaas niet mogelijk. Er zit een technisch verhaal achter die ik niet kan vinden. Even opzoeken.
 
Roland
Hallo

Kan online niet de software van de livebox aanpassen zodat ik een usb printer op de usb poort kan aansluiten en deze als netwerkprinter kan gebruiken?
 
rrozema
Niets is onmogelijk als jij voor de kosten wil opdraaien. Ik vermoed dat deze feature het niet gaat halen als je hem voorstelt bij Online.
 
Roland
kosten ?

ik noem zoiets service Smile
 
TCP_IP
Stel het eens voor zou ik zeggen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
Je hebt gelijk; dat is service. Aan die service hangt echter wel een flink prijskaartje; de kosten om een firmware te laten herschrijven zijn niet gering. En als je zou gaan uitzoeken hoeveel mensen daadwerkelijk hun printer op die manier gebruiken, dan denk ik dat je maar op een paar promille van het totale klantenbestand uitkomt. Het is niet voor niets dat slechts een paar routers op de markt over deze feature beschikken; er is gewoon niet voldoende vraag naar om het rendabel te maken.

Ik adviseer je om zelf ofwel een print servertje of een router die standaard deze functionaliteit heeft te kopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LB als USB printerserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie