obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
VDSL2 50mbit haalbaar?
darksnake
Beste mensen,
Ik heb nu een 30/3Mbit abo bij Online waarbij ik netjes 28,70/2,78 Mbit haal. Volgens BBned woon ik 781meter van de centrale. Nou zie ik een leuke prijs voor 50/5Mbit abo sinds begin van het jaar. Mijn vraag was nu wat zou ik ongeveer halen als ik het zou nemen. Gezien de actie gelijk 24mnd contract is kan ik het niet ff een jaartje testen.

Mijn modemstats:
35aswgy

Bedankt!
 
I R Baboon
Het is moeilijk te voorspellen wat uiteindelijk bij jouw thuis aankomt van de 50 Mbit.
Het grote verschil tussen 30 en 50 Mbit is alleen maar dat er meer frequenties gebruikt worden om de data over te versturen.
Je upload zal waarschijnlijk wel in de buurt zitten van 5 Mbit.

Wat is de up-time van de Huawei met die intrainwaardes?
Ik zie weinig fouten. Dat belooft een snelle lijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
darksnake
Bedankt voor uw reactie, het was meer de vraag of ik rond de 50 zal zitten. Niet dat ik het neem en dan beland met 31Mbit. Moet de downstream SNR hoger of lager zijn wil ik meer snelheid halen? Want die is nu veranderd naar 10.8 dB.

Uptime is nu net 2 dagen, had een reboot gegeven omdat het de afgelopen dagen (denk door het vriezen) niet boven de 2.2MB/sec down kwam. Een reboot wou niet helpen, maar nu is het weer in orde.

En tot hoe ver kan VDSL2 aangeboden worden?
 
Lutz
Indien je op online.nl verder klikt dan zal je kunnen zien of het werl wordt aangeboden op je adres. Daar kan je bij komen zonder echt te bestellen...

Voor de rest weet ik het niet, behalve dat je lijn stukken beter is dan die van mij.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
darksnake
Net online gebeld voor meer info over haalbare snelheid 50/5. Callcenter meid wist het niet, dus ik word erover teruggebeld als de technische dienst aanwezig is.

Ben benieuwd. Ze zei wel u woont dicht bij de centrale zo te zien.Smile

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 30 2013 15:42:50:
Om terug te komen op mijn bericht. Online verteld mij net dat ik tussen de 40-44Mbit kan halen. Mooie snelheid opzich Smile Nu nog ff een overweging
Gewijzigd door darksnake op 30 januari 2013, 15:42
 
I R Baboon
Dat is zeker geen verkeerde snelheid.
Realiseer je wel dat dit geen garanties zijn.
Het blijven inschattingen. Pas als je compleet bent aangesloten op je nieuwe VDSL profiel, zie je pas echt wat erbij uit komt.

Maar de vooruitzichten zijn goed.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL2 50mbit haalbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL2? Huawei configuratie en problemen : 8 11 jul 2016
Alternatief modem bij Fiberfast VDSL2 abonnement Eigen modem configuratie en problemen : 3 09 okt 2012
Draytek 2750n VDSL2 modem Huawei configuratie en problemen : 4 17 jun 2011
4MB niet eens haalbaar Algemeen : 2 21 okt 2007
Advertentie