obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Netgear DGN2200 N300 Wireless ADSL2+
manti
Beste,

Gisteravond is mij online modem overleden, omdat ik toch al langer zat te denken aan een nieuwe modem (ivm wifi en instellingen) heb ik maar gelijk een eigen modem gekocht.

Ik heb 2 keer met online aan de telefoon gezeten, maar ik kom er gewoon niet uit.

Heeft er iemand ervaringen met het instellen van een netgear modem voor online extra? ik heb namelijk het idee dat ik ik nog wat instellingen moet invoeren maar ik dit niet op mn modem kan vinden.

een paar gegevens:
-Hij meet al wel een mogelijk upload/download, deze vond de modem zelf.
-maar ik kan geen connectie maken met de centrale.
-het modem heeft met deze instellingen die ik had een avond aangestaan zonder resultaat.

Alvast bedankt,
Mark
 
I R Baboon
De instellingen van je abo kan je in de FAQ lezen van het forum. Links bovenaan in het navigatiemenu.

Heeft de Netgear geen wizard aan boord om in te stellen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear DGN2200 N300 Wireless ADSL2+', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 14 13 dec 2017
AC750 Wireless Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Eigen modem configuratie en problemen : 2 22 mei 2016
Advertentie