obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poorten openen
dapzter
Ik wil een poort openen om via een magic package mijn pc te ontwaken via WOL. Blijkbaar is na de firmware upgrade deze optie verdwenen??

Maar ik merk nu dat WOL het uberhaupt niet doet... In de bios heb ik alles op enabled gezet om te kunnen ontwaken uit slaapstand (muis, pci express, keyboard etc) Via keyboard werkt nu wel, maar via WOL gebeurd er nog niks...
Gewijzigd door dapzter op 30 augustus 2013, 11:21
 
hmrdejong
Poort openen: Basis-Firewall-Poort toewijzen

Daar moet je de poort en het ip adress van je pc invullen, vast ip instellen moet je in windows doen.
Zorg er wel voor dat dit ip adres niet binnen je dhcp range valt, range kan je instellen bij Basis-LAN.

Hopelijk werkt het zo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen : 3 10 mrt 2015
ports openen.. Helpdesk : 11 12 nov 2014
Advertentie