obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Grafisch overzicht
ns_joep
Een grafisch overzicht, een landkaart dus met pinpoints waar de forumleden wonen !
Met groet,
Joep
 
Wanabo
Iets dergelijks is in ontwikkeling voor php-fusion de CMS waarop dit forum draait.

Het werkt met google maps en een publieke ip2city database.

Ik houd de ontwikkelingen daarover in de gaten. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Phoeee.... leuk, maar is niet altijd handig om bekend te maken in welke plaats men woont.
Met zo'n ip2city database kun je ook lachen, kunnen ze reklame weer wat beter baseren op waar je woont.Smile

Greetings, Richard.
 
ns_joep
Nou zeg, wie gebruikt er nu zijn "echte" mailadres op een forum?
En met een Hotmail adresje heb je van dat soort zaken geen enkele last.
Ik tenminste niet, en ik gebruik dat adres nou werkelijk voor A-L-L-E-S op het internet.
En nooit ontvang ik hierop ongewenste mail, en dit zwaar in tegenstelling tot mijn hccnet-mailadres.
Met groet,
Joep
 
Richard
Ik bedoelde dan ook niet email reklame maar popup reklame etc.Smile

Nog nooit eens op zo'n download site geweest met die sexreklame er om heen? Dan zie je ook meiden aangeboden worden van in jouw woonplaats... hoe dacht je dat die wisten dat als jij met je ip die pagina bezoekt, in welke woonplaats je woont?Smile

Verder dus ook handig voor produkten, Amerikaanse produkten hoeven ze ons Nederlanders niet echt aan te bieden, aan de hand van je woonplaats kunnen ze je dan wel gericht NL produkten aanbieden middels popups etc. Handig voor de spyware makers ook.
Als je gerichte reklame kunt aanbieden verdient dat ook nog eens meer dan dat je maar lukraak een US huizenhypotheek gaat aanbieden bijv. aan de NL klant.

Op die manier bedoel ik dus ongewenste reklame, niet via email.Smile

Overigens.... let op met wat je doet, je hoeft niet perse je email adres te gebruiken. Er heeft al meermaals een lek in IE gezeten (en vroeger ook in Netscape) waarmee je eenvoudig kunt achterhalen wat je email adres is als je een site bezoekt, zonder dat je dat email adres gebruikt hebt, in het begin was er niets simpelers dan dat.

Bij een sitebezoek kunnen ze nu bijv. ook eenvoudig achterhalen welke browser je gebruikt, welke versie, welk operatingsystem en versienummer daarvan en het land waar je vandaan komt. Stelt echt niets voor.

Vandaar dat ik persoonlijk niets er voor voel om nog meer bekend te maken, als dat nodig is doe ik dat persoonlijk wel via pm.Smile

Dat staat los van het feit dat je idee wel gewoon best een leuk idee is. Alleen zou ik daar zelf niet aan meedoen gewoon omdat er teveel "kwaadaardigen" rondlopen op internet die daar weer misbruik van gaan maken.Sad
Gewijzigd door Richard op 21 oktober 2006, 01:44
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grafisch overzicht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie