obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
administrator
Toppie78
ik was op zoek naar antwoord hoe ik mijn huawei HG655d in bridge-modus zet , in plaats van een antwoord krijg ik een vraag hoe je een 3D pizza maakt , deze vraag kwam van de administrator , toch gewoon idioot . als je mij in de maling neemt wees dan zo'n held om dat persoonlijk te doen .
 
I R Baboon
Heb je al contact opgenomen met die administrator?
Misschien is ergens wat fout gelopen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wanabo
Ik vermoed dat het gaat om het onderschrift, dat voor een antwoord werd aangezien.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
I R Baboon
Ooh, dan moeten de adminstrators uitkijken wat ze als onderschrift gebruiken...ha, ha Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Zal ik dan voor een lid mijn onderschrift wijzigen?

Nee, ts heeft verder geen contact met mij opgenomen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Wanabo
Nee dat is niet nodig.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'administrator', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie