obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Derde VOIP account (cheapconnect)
ronald1975
Met de logs kom ik ook niet verder
 
Lutz
Maar ik heb ergens elders op dit forum gelezen dat je drie accounts kan hebben, een ervaan moet dan van online zijn.

Weet je zeker dat je op andere ports zit, dan door Online gebruikt?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
ronald1975
Ik heb vandaag totaal 4 accounts ingevuld, tot en met gister totaal 3 accounts. Het derde account is van Cheapconnect.

Welke poort, de interne of de externe?

Bij "Registratieserver poort:" staat alles op 5060.

Bij "Lokale SIP-poort:" staat het op 6050 (online), 6051 (voipbuster), 6052 (Cheapconnect, werkt niet), 6053 PBXES (werkt ook niet)
 
Lutz
Indien je voipbuster en cheapconnect verwijderd en alleen online en pbxes houdt, werkt het dan?

De bedoeling is om uit te zoeken, of het port forwarding werkt.
Lukt dat, dan kan je online en voipbuster of online en cheapconnect proberen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
ronald1975
Ik heb het eens eerder geprobeerd, toen niet gelukt, maar ik ga het nogmaals proberen. Bedankt.
 
I R Baboon

Quote

ronald1975 schreef:

Met de logs kom ik ook niet verder


En dat zit je nu helaas dwars.
Voor een goede diagnose is gewoon een foutcode nodig.
Een van de beperkingen dus van de Huawei.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Derde VOIP account (cheapconnect)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Hoe sip account aanmaken op de Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 2 03 jan 2020
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Advertentie