obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
contactpersonen
Charles-98
Ik log online in op de webmail bij online. Maak dus geen gebruik van een email-programma.
Op het moment dat ik een geadresseerde wil ingeven, naar wie ik dus een mail wil sturen, springt er een popup met reeds bekende emailadressen.
Echter, waar staan die? Adresboek blijkt leeg te zijn en contactpersonen blijk ik ook niet te hebben.
Contact met klantenservice van online.nl blijkt erg moeilijk gemaakt te zijn, vandaar dat ik ervoor kies om het hier in de groep te gooien.
 
Lutz
Het kan alleen uit cookies op je computer komen, of uit de cache. Installeer een ander browser, en probeer eens een mail te versturen. Indien dan het email adres niet wordt ingevuld, dan zal het een browser cookie zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Charles-98
Dank voor jouw reactie Lutz.
Nee, dat kan het niet zijn. Er komen mailadressen in beeld aan wie ik inmiddels langere tijd geleden een mail gezonden hebt.
De pc is uiteraard in de tussenliggende periode uit geweest en cookies wis ik altijd na het uitloggen.
Kennelijk wordt het ergens op de mailserver opgeslagen, maar onvindbaar voor de gebruiker.
 
Lutz
Ik heb nog verder gekeken: in mijn instellingen op de webmail heb ik:

zowel bij de standard layout alsook bij de advanced layout op mijn laptop heb ik als derde tab het address bok (mijn webmail praat Engels tegen mij). Onder deze derde tab heb ik een address boek en emailed addresses.

Bedoel je dat? Dan moet je het ook kunnen wissen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Charles-98
Daar heb ik ook al gezocht, het leek me erg aannemelijk dat het daar te vinden zou moeten zijn.
En dan is er nog onderverdeling in groepen en contacten, maar niks gevonden.
Ik wil gewoon die lijst opschonen, ook al heb ik 'm nooit zelf samengesteld.

Het maakt geen verschil met welke computer, op welke lokatie en met welke browser ik inlog op de webmail van online.
In elk geval dank voor het meedenken en meezoeken.
 
Tiger

Quote

Charles-98 schreef:

Ik log online in op de webmail bij online. Maak dus geen gebruik van een email-programma.
Op het moment dat ik een geadresseerde wil ingeven, naar wie ik dus een mail wil sturen, springt er een popup met reeds bekende emailadressen.
Echter, waar staan die? Adresboek blijkt leeg te zijn en contactpersonen blijk ik ook niet te hebben.
Contact met klantenservice van online.nl blijkt erg moeilijk gemaakt te zijn, vandaar dat ik ervoor kies om het hier in de groep te gooien.


Als je bij webmail eerst op de tab adresboek klikt en dan in linker kolom op gemailde staan daar dan ook geen adressen ??? als die er wel staan kan je de vakjes er voor aanklikken en onder aan de pagina op verwijderen klikken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'contactpersonen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie