obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
FB 7170
JHP
Ik heb een Huawei HG655D die wil ik graag als vervanger voor de Fritzbox Fon 7170 modem. En is het uberhoupt wel mogelijk om deze modem aan te sluiten op Online adsl .Kan iemand mij hiermee helpen of advies geven?
 
dutch flash

Quote

JHP schreef:

Ik heb een Huawei HG655D die wil ik graag als vervanger voor de Fritzbox Fon 7170 modem. En is het uberhoupt wel mogelijk om deze modem aan te sluiten op Online adsl .Kan iemand mij hiermee helpen of advies geven?


Ja je kan de Fritzbox 7170 gebruiken met online adsl.
Ik zelf gebruik als een tijdje een Fritzbox 7360 en hij bevalt prima, beter als de Huawei.
Zelf heb ik vdsl2 van online.nl
Er zijn meerdere gebruikers die een Fritzbox gebruiken met online.

De instellingen voor je verbinding staan in de FAQ van dit forum.
Kijk bij menu Navigatie aan de linkerkant van deze pagina.

Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
JHP
Hoi dutch flash,

dankjewel voor de snelle reactie.

Gr JHP
 
Tiger

Quote

JHP schreef:

Hoi dutch flash,

dankjewel voor de snelle reactie.

Gr JHP


JHP,

Jij schreef dat jij de Huawei als vervanger wilde voor de Fritzbox of bedoelde jij dat toch omgekeerd ???.
 
JHP
ik heb nog een vraag, is het mogelijk met de FB 7170 VoIP te gebruiken?
en hoe werkt dat.
Gr JHP
 
JHP
Thumbs Up
 
Lutz
Al in de handleiding van de FB7170 gekeken? Of heb je al een telefoon aansluiting gevonden?

AVM geeft meestal duidelijke handleidingen...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FB 7170', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei vervangen door Fritzbox 7170 Eigen modem configuratie en problemen : 108 09 feb 2014
Fritz!BoxFon WLAN 7170 ipv online HUAWEI HG655d Eigen modem configuratie en problemen : 29 13 sep 2013
HG655D modem vervangen door Fritzbox 7170 Eigen modem configuratie en problemen : 2 27 sep 2012
Advertentie