obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
Missende Zenders zonder decoder
Tiger

Quote

--T1M3R-- schreef:

Dat is niet gedaan nee.
Er gaat een kabel direct van de TV naar de antenne
Als ie geen stroom zou krijgen zou ik toch geen enkele zender ontvangen?

Of bedoel je dat ie niet "genoeg" stroom krijgt?


Bij digitenne zit de antenne op de decoder en niet op de tv dus als je alle zenders weer wilt hebben zal je toch de decoder weer moeten aansluiten.
 
I R Baboon
Hangt van de TV af.
Sommige TV's hebben de mogelijkheid om 5 volt op de antenne te zetten.
Helaas is dat niet de standaard. Dan moet je een power inserter tussen TV en antenne zetten.

Als de antenne geen voeding krijgt, kan je ontvangstproblemen krijgen.
De sterkste zenders komen nog redelijk door, maar de zwakkere geven problemen.
Zo te lezen heb je een behoorlijk sterk signaal als je zoveel zenders prima kan ontvangen zonder een voeding.
Maar net te weinig voor alle zenders.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Missende Zenders zonder decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Verbergen zenders Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 10 06 jul 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
zenders verbergen Digitale TV storing : 4 20 jan 2016
Zenders sorteren met online G7 kastje Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 07 nov 2015
Advertentie