obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
Verbergen zenders
Downstream
Ik wil ALLE zenders en films verbergen die niet in mijn pakket zitten.
Bij voorkeur uitsluitend mijn favorieten tonen.


Is het mogelijk direct, met 1 druk op de knop, naar de favorieten te gaan?
 
Tiger

Quote

Downstream schreef:

Ik wil ALLE zenders en films verbergen die niet in mijn pakket zitten.
Bij voorkeur uitsluitend mijn favorieten tonen.


Is het mogelijk direct, met 1 druk op de knop, naar de favorieten te gaan?

Volgens de handleiding kan je favoriete zenders aanmaken en die tonen ik neem aan dat je toch een handleiding van de ontvanger hebt waar dat in staat maar ik heb zelf GEEN TV van Online.
5.8 Favorieten (niet mogelijk in offline modus)
Wilt u enkel uw favoriete zenders zien in uw tv-gids?
Druk op de gele knop van uw afstandsbediening tijdens het live kijken om de zender te markeren als uw
favoriete zender. U kunt uw favorieten terugvinden in de tv-gids door op de gele knop van uw
afstandsbediening te drukken in de tv-gids. U zal merken dat de zender als favoriet is gemarkeerd door
het gele hartje.
 
Downstream
Ik heb geen handleiding. Het enige was ik heb is 'handleiding'van 4 pagina's waarin beschreven staat hoe ik de settopbox moet aansluiten

De gele knop en de favorieten ken ik al. Het probleem is ik eerst naar een menu moet en dan pas op de favorieten knop kan drukken.
Het probleem is dus niet dat geen favorieten kan beheren en/of tonen maar het omzeilen van nutteloze handelingen.
 
Tiger

Quote

Downstream schreef:

Ik heb geen handleiding. Het enige was ik heb is 'handleiding'van 4 pagina's waarin beschreven staat hoe ik de settopbox moet aansluiten .

Hier kan je de handleiding downloaden https://www.canaldigitaal.nl/uploaded...v1_web.pdf
 
Downstream
(nogmaals) dank voor het zoekwerk Tiger.

Helaas, helaas kan ik niet vinden wat ik zoek.
Misschien kan het ook helemaal niet......
 
Tiger
Graag gedaan had gehoopt dat je hier wat aan had.
 
Downstream
Een andere oplossing zou zijn dat ik mijn zenders sorteren naar eigen wens.

Kan ik bv Discovery Channel op de 10de plaats in mijn zenderlijst plaatsen?
 
Tiger

Quote

Downstream schreef:

Een andere oplossing zou zijn dat ik mijn zenders sorteren naar eigen wens.

Kan ik bv Discovery Channel op de 10de plaats in mijn zenderlijst plaatsen?

Heb even gegoogeld en wat gevonden wat betrekking heeft op jou wensen maar het schijnt niet mogelijk te zijn of de firmware zou aangepast moeten worden heb dit gevonden op de bijgevoegde link van kpn maar begreep dat dit bij alle providers van toepassing is kijk maar eens en lees de bijdragen maar.
http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-...d-p/326497
 
Downstream
Nogmaals bedankt Tiger.
Ik ben tevreden over de kwaliteit van Online TV maar raad het iedereen af vanwege bovenstaande problemen.

Ik zie het als pure spam. Ik heb het meest eenvoudige pakket maar moet steeds langs alle zenders uit andere pakketten zappen.
Idem voor pay-per-view films.

Sad
 
cfkazius
Eigenlijk is het raar dat dit niet een te passen is. Ik neem aan dat meer klanten zich hier aan storen? Online zou dit gewoon aan moeten passen in de software. Zo moeilijk is dat niet. Nu kom je op een zender waar je geen abonnement op hebt en staat dwingend de vraag al met ja beantwoord of je een abonnement wilt op dat pakket. Het moet gewoon zo zijn dat je alleen de zenders ziet waar je een abonnement op hebt. Dit is gewoon normaal bij de meeste aanbieders. Ik zeg aanpassen die hap online
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbergen zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
zenders verbergen Digitale TV storing : 4 20 jan 2016
Zenders sorteren met online G7 kastje Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 07 nov 2015
problemen met zenders Helpdesk : 3 23 jul 2015
meer zenders op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 4 04 mrt 2015
Advertentie