Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
problemen met zenders
|
|
gerardus24 |
Geplaatst op 22 July 2015, 09:29
|
Activiteit » Amsterdam » 1056 BR » Internet » Huawei HG655D » TV Basis Berichten: 5 Lid sinds: 29 May 2015 |
ik heb sinds kort het basis pakket M7 (internet/telefoon/ tv)van online. mijn probleem is dat er tussen mijn pakket zenders er veel zenders zitten die buiten mijn pakket vallen. ik zou deze graag willen verwijderen of verplaatsen,maar wat ik ook probeer het lukt mij niet. mocht een van jullie met het zelfde probleem zitten en er een oplossing voor weet,laat het me aub even weten. bij voorbaat dank. gerardus24 |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 22 July 2015, 19:26
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik denk dat de zenderlijst door Online naar je ontvanger wordt gedownloaded.. Ik vrees dat je de gecodeerde stations niet kan eruit halen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
gerardus24 |
Geplaatst op 23 July 2015, 11:06
|
Activiteit » Amsterdam » 1056 BR » Internet » Huawei HG655D » TV Basis Berichten: 5 Lid sinds: 29 May 2015 |
IN IEDER GEVAL BEDANKT VOOR JE ANTWOORD. GROETEN JOHANNES24 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met zenders', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Verbergen zenders | Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten | : 10 | 06 Jul 2018 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 Dec 2017 |
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 2 | 08 Dec 2017 |
Advertentie