obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
MW2 Open Nat type [HELP]
Carat
Hallo,

Ik wil graag mijn MW2 nat type naar open veranderen voor de computer en ik heb alles correct gedaan maar helaas blijft hij op strict staan.
Ik heb geportforward, upnp aangezet, windows firewall uit.
Kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen ?!
 
Lutz
Heb je de modem naar het openen van de porten opnieuw gestart?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Carat
Ja, ik heb alles gedaan.
 
Lutz
Waar heb je de porten open gezet? Je korte berichtjes doen mij laten vermoeden dat je alleen op de computer porten open hebt gezet.

Welke handleiding ben je gevolgd?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Carat
Ik heb de handleiding op portforward.com gezet. Naar mijn web pagina gegaan van de router en port 28960 open gezet. UPNP ook geprobeerd en met een programma getest of dat correct aanstond en alles klopte maar nogsteeds strict nat type..
 
Lutz
Maar naar het openen van porten op de Huawei moet je deze herstarten... Dat hoeft bij andere merken niet...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Carat
Ik snap echt niet waarom mijn nat type strict blijft..
 
Lutz
Met de Thomson heb ik nooit gewerkt. Maar ik heb dit gevonden:

http://home.online.nl/spatieman/TG712.../index.htm

Misschien helpt je dat verder.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Voor MW2 moet je vele poorten openen. Ik lees alleen maar iets over 28960.
Hoe zit dat precies?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Ik vond nog dit:

[url]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1422757[/url]

en dan de hele draad lezen.

Succes!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MW2 Open Nat type [HELP]', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Open the gates! Please.. Zyxel configuratie en problemen : 1 07 nov 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
wat betekend falied to open stream Zyxel configuratie en problemen : 3 05 jul 2016
Nat type strict! Helpdesk : 2 21 okt 2014
NAT type 3 naar 2 Algemeen : 46 15 aug 2014
Advertentie