obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Tabplad Poort toewijzing ontbreekt
willem53
Hoi,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Kan een poort in mijn Huawei niet open. Als ik een open poort test doe krijg ik steeds de melding poort gesloten (ook de veel voorkomende poorten bv 80 of 21 enz). Nu wil ik graag een poort openen naar mijn nas om deze van buiten te benaderen. Maar in het menu van mijn Huawei ontbreekt het tabblad “poort toewijzing”.

Als extra info, UPnP is ingeschakeld en ik heb de laatste Firmwareversie B050 nog een keer gedownload en er opnieuw opgezet maar ook dit helpt niet.
De nas is aangesloten op een D-Link model Dir-855 die als bridge is geconfigureerd, ook hier staat de betreffende poort open en de dhcp is uit.
Gewijzigd door willem53 op 30 januari 2015, 17:54
 
willem53
[quote]willem53 schreef:

Hoi,

In het menu van mijn Huawei ontbreekt het tabblad “poort toewijzing”.

Wie heeft hier antwoord op.

mvrg
 
Lutz
Waar heb je op de Huawei naar de tab gezocht? Volgens de grote poort toewijzen topic op dit forum is deze tab naar een ander locatie verhuisd.

Verder probeer het eerst zonder die bridge. Met een gewoon hub of switch is het veel makkelijker te configureren.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tabplad Poort toewijzing ontbreekt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
Advertentie