obey-robots.txt
23 Maart 2019, 22:50
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [131 stemmen]
64% [131 stemmen]

Stemmen: 204
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A!

Tiger
WickedMaster schreef:

Tiger schreef:

Waarom doe je zo negatief vraag dan via een prive bericht het ww aan de thebestgames.
Ik reageerde alleen op de vraag die jij op het forum stelde.

Zodat andere mensen ook gebruik kunnen maken van deze config file. Vandaar de vraag hier op het forum.

Oke dat is een pluspunt voor het meedenken en een positieve instellingThumbs Up

thebestgames
Sorry voor de late reactie had inderdaad mijn wachtwoord nog ingesteld staan heb er nu weer 1234 van gemaakt.
http://speedy.sh/...ttings.zip

thebestgames voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

alavangaal
Zelfde probleem: firmware update, geen backup gemaakt. Stom. Maar alle hier aangegeven oplossingen: vsdl-aanpassingen, maar ook de toegestuurde configuratie bestanden, werken niet. Weet iemand nog een oplossing anders dan alleen maar 5 dagen wachten op nieuw modem?

Tiger
alavangaal schreef:

Zelfde probleem: firmware update, geen backup gemaakt. Stom. Maar alle hier aangegeven oplossingen: vsdl-aanpassingen, maar ook de toegestuurde configuratie bestanden, werken niet. Weet iemand nog een oplossing anders dan alleen maar 5 dagen wachten op nieuw modem?

Inderdaad erg stom geweest en zie ook dat je sinds gisteren lid bent van het forum jammer dat je dat niet eerder was had je kunnen zien dat je problemen kreeg met het updaten van de firmware.
Hoop dan toch voor jou dat je snel een oplossing krijgt.

alavangaal
Ondanks het vele gedoe heb ik toch binnen 2 dagen een nieuw modem gekregen. Dit vind ik dan weer OK! Alles werkt dus weer.

Tiger
alavangaal schreef:

Ondanks het vele gedoe heb ik toch binnen 2 dagen een nieuw modem gekregen. Dit vind ik dan weer OK! Alles werkt dus weer.

OK super dat je probleem opgelost is.

zetje
Voor mensen waarbij andere configs niet lukken en firmware versie "1.00(AAKL.7)C0" hebben geüpload (zoals ik dus)

Hierbij mijn config. Deze is alleen ingesteld op ADSL/VDSL geen tv of telefonie.

zetje voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Huubke68
Ja sorry hoor er ook bij heb het ook gedaan en ja ook dezelfde probleem als bovenstaande heb ook de zips gedownload en geupgrade maar doet niks

I R Baboon
Wat doet niets?
Je moet wel wat exacter beschrijven wat er precies aan de hand is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Huubke68
De hele modem niet staat niets meer zoals eventuele gegevens niks heb beide bovenstaande bestanden gedownload en geupload maar krijg geen verbinding helemaal niks dus werk nu via telefoon om mails te bekijken

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel modem herstart regelmatig. Zyxel configuratie en problemen 6 11 maart 2019, 13:19
Portforwarding VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen 55 01 maart 2019, 20:36
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen 27 16 januari 2019, 19:44
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen 8 27 november 2018, 06:55
VMG8324-B10A WAN settings Zyxel configuratie en problemen 3 02 november 2018, 22:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| profiler200903:08:51
| Wanabo03:48:25
| stdijk 1 dag
| Esperes 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2019, 18:48
ik heb 2 probleen met mijn DM800 HD se, probleem 1 na dat alles is geconfigureerd en je dan hem van de netspannig afhaal ben ik alles weer kwijt, het lijkt net of hij zijn geheugen niet vast kan

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30