obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
iTV
Stoppel
Ben bestaande klant van online voor internet en telefoon. 20 augustus uitgebreid met iTV basis (dus drie in een) Opgeleverd per 14 september. Op 14 september idd iTV signaal via m7 stb maar slecht beeld, blokken in beeld of helemaal geen beeld. Na vele malen klagen, nieuw zyxel modem ontvangen, aangesloten op m7 stb (bekabeld) en geen beeld, zie alleen zender info maar geen beeld geen radio en/of geluid, online heeft toen een software update gedaan en de m7 stb teruggezet op fabrieksinstellingen, nog steeds geen beeld. Ben nu dus morgen een maand bezig om iTV te ontvangen maar krijg van online alleen maar hè antwoord dat het backoffice er mee bezig is, verder niks. Hoe is dit op te lossen?
 
Tiger

Quote

Stoppel schreef:

Ben bestaande klant van online voor internet en telefoon. 20 augustus uitgebreid met iTV basis (dus drie in een) Opgeleverd per 14 september. Op 14 september idd iTV signaal via m7 stb maar slecht beeld, blokken in beeld of helemaal geen beeld. Na vele malen klagen, nieuw zyxel modem ontvangen, aangesloten op m7 stb (bekabeld) en geen beeld, zie alleen zender info maar geen beeld geen radio en/of geluid, online heeft toen een software update gedaan en de m7 stb teruggezet op fabrieksinstellingen, nog steeds geen beeld. Ben nu dus morgen een maand bezig om iTV te ontvangen maar krijg van online alleen maar hè antwoord dat het backoffice er mee bezig is, verder niks. Hoe is dit op te lossen?

Ik heb maar 2 vragen ten eerste had je voorheen geen problemen met je verbinding en vraag 2 heb je Online al in gebreke gesteld omdat ze niet leveren waarvoor je betaald.
 
Stoppel
Ja alles werkte na behoren en heb meerdere malen online gecontacteerd via de telefoon maar ook via webcare dwz via hun Facebook pagina op die manier heb ik nl schriftelijk bewijs. Vanochtend stuurde ze me nog een berichtje dat het probleem waarschijnlijk zit in de KAON decoder zoals zij het noemen. Wanneer ik hun verantwoordelijk stel voor het niet leveren en nakomen vh contract, beginnen ze aan te bieden dat ik € 20 gerestitueerd krijg (al 2x tot nu toe) en dat ik iTV kan opzeggen en teruggaan naar de situatie voordat ik iTV bestelde.
 
Tiger

Quote

Stoppel schreef:

Ja alles werkte na behoren en heb meerdere malen online gecontacteerd via de telefoon maar ook via webcare dwz via hun Facebook pagina op die manier heb ik nl schriftelijk bewijs. Vanochtend stuurde ze me nog een berichtje dat het probleem waarschijnlijk zit in de KAON decoder zoals zij het noemen. Wanneer ik hun verantwoordelijk stel voor het niet leveren en nakomen vh contract, beginnen ze aan te bieden dat ik € 20 gerestitueerd krijg (al 2x tot nu toe) en dat ik iTV kan opzeggen en teruggaan naar de situatie voordat ik iTV bestelde.

Dan zal je een keuze moeten maken wat je wil. Met problemen blijven zitten en restitutie krijgen werkt ook niet. Misschien een optie om je contract te laten ontbinden omdat je dat nieuw hebt en niet naar behoren werkt en overstappen naar een andere provider ? of afwachten tot de problemen opgelost zijn.
Wens jou succes met je keuze of oplossing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie