obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Zoekfunctie
gvb
Het valt mij op dat de zoekfunctie niet goed werkt. Gezocht op tv app maar krijg 0 response terwijl er minstens één bericht hierover te vinden is.
Als dat met andere zoekopdrachten net zo werkt........
 
Lutz
Ik heb in de zoekfunctie naar (tv app) gezocht (zonder brackets) en dat werkt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
gvb
Gisteren precies hetzelfde gedaan en kreeg de melding:

Kunt u a.u.b. preciezer zijn bij het formuleren van uw zoekopdracht? Uw opdracht gaf 0 resultaten.
 
Lutz
resultaten dienen al deze worden te omvaten aangeklikt?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Wanabo
Met zoeken naar TV app en verder geen andere opties geselecteerd krijg ik 4415 forum berichten. Het resultaat met TV app staat bovenaan.
Ook krijg ik de melding "Tekenreeksen korter dan drie tekens in de zoektermen worden genegeerd tijdens het zoeken.

| 4415 Forum berichten gevonden die overeenkomen met de zoekcriteria
Kunt u a.u.b. preciezer zijn bij het formuleren van uw zoekopdracht? Uw opdracht gaf meer dan 4415 resultaten. We tonen slechts de eerste 100 resultaten"

Als ik de radiobutton aanklik bij "resultaten dienen al deze woorden te bevatten" krijg ik weer 4415 forum berichten.

Ik denk dat het probleem zit in "Tekenreeksen korter dan drie tekens in de zoektermen worden genegeerd tijdens het zoeken". Oftewel hij zoekt alleen op app en kan dan ook "scoren" op apparaat e.d.

Ik zal eens kijken of ik iets in kan bouwen om TV app met quotes als één woord te laten beschouwen en dat daar dan resultaten op terug komen. Dat lukt nu in elk geval (nog) niet.

Bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit probleem.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
Update:
In plaats van spatie als scheidingsteken heb ik nu de , als scheidingsteken.
Volgens mij geeft dit betere resultaten.
B.v.: tv app, android
of
tv app,android
De spatie maakt wel degelijk uit, misschien filter ik die ook nog wel weg.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
gvb
In elk geval bedankt voor de moeite.

Is er nog iets te bedenken om dit forum wat breder onder de aandacht te brengen?
De reacties hier zijn wat magertjes in aantal, zeker als je naar het aantal klachten kijkt op klachtenkompas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zoekfunctie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie