obey-robots.txt
20 Juni 2018, 20:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wijziging abonnement

Tiger
Fazliserin schreef:

iemand hier ervaring met t-mobile of NLE?

trouwens als ik midden juni mijn contract beëindigd neem ik aan dat ik niet het volle bedrag moet betalen?


ps: kan ik nog wel annuleren?

Als het goed is heb je ca. 1 maand van te voren bericht van de verhoging gehad dus ik weet niet wanneer de verhoging in gaat of is ingegaan.
Dus wel op tijd opzeggen anders zit je aan het contract vast.
Over t-mobile en NLE weet ik niets ik ga zelf overstappen naar ZIGGO want ik heb een heel mooi aanbod gekregen voor 1 jaar.
 
Tiger
De 1e speedtest na de overgang naar Ziggo
6339825023
Bij Online had ik een 30 Mbps abonnement en kreeg daar amper met veel moeite rond de 18 nu bij Ziggo heb ik een 25 Mbps abonnement en zie het resultaat wat draadloos is gemeten.
Dit is absoluut TOP.
 
Lutz
proviciaat!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Fazliserin
Tiger schreef:

De 1e speedtest na de overgang naar Ziggo
6339825023
Bij Online had ik een 30 Mbps abonnement en kreeg daar amper met veel moeite rond de 18 nu bij Ziggo heb ik een 25 Mbps abonnement en zie het resultaat wat draadloos is gemeten.
Dit is absoluut TOP.


tiger wat heb jij met de online modem gedaan?

moet die retour?
 
Lutz
Ik ben dan niet Tiger, maar Online heeft het recht het modem terug te vragen. Het is niet te voorspellen van wie ze het modem weer terug vragen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Fazliserin
Ik heb even contact opgenomen en ze zeggen doe maar in een willekeurige doos en stuur het maar op...
 
Lutz
Dus je weet wat je moet doen...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Fazliserin
meh ik hou het lekker, ze zijn toch zo dom om het te vergeten.

vergoeding voor die baggerinternet die ik 2 jaar heb gehadBye-sad
 
Tiger
Het modem is eigendom van Online en het terug sturen kost niets en als je geen problemen meer met Online wilt hebben kan je het beter opsturen krijg je ook geen gedonder achteraf.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen 5 25 augustus 2017, 22:15
Abonnements wijziging Zyxel meer apparaten aansluiten 20 25 oktober 2016, 22:31
Upgraden abonnement Klacht over Online 9 05 mei 2014, 00:51
DSL-instellingen abonnement "Snel"? Eigen modem configuratie en problemen 2 24 februari 2014, 23:58
Formele wijziging bij Online.nl Algemeen 1 31 mei 2013, 19:35
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| mountainmaster02:49:19
| Wanabo13:25:17
| Jouk19:27:31
| cfkazius 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update