obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Bridge modus Support
yassin
Hallo
mocht er mensen zijn die hulp nodig hebben om hun zyxel of anderen modem te willen bridgen naar een ander router op de juiste manier dan kan ik jullie erbij helpen

Mvg
 
rcjzuijdevelt
Ik zou graag mijn modem (zyxel) in bridge mode zetten. Daarachter komt een ASUS router die alles gaat verzorgen. (DHCP/NAT/etc...)

Mijn vraag is: moeten de instellingen voor VLAN aangevinkt blijven staan?

VLAN
Active : Yes
802.1p :
802.1q : 1001
 
christiaanzwll
Hoi @yassin,

Geldt je support aanbieding nog? Ik krijg van de week mijn Asus router binnen en wil mijn eigen router in bridge modus zetten, maar wel zo dat ik nog tv kan kijken...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bridge modus Support', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Werkende Bridge Modus Zyxel meer apparaten aansluiten : 8 14 mrt 2019
zyxel modem in bridge mode Zyxel configuratie en problemen : 2 12 nov 2017
Advertentie