obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router
Marto
Ik wil een poort van Bittorrent forwarden maar het lukt met geen mogelijkheid ! Ik kan wel downloaden met Bittorrent maar als de download klaar is upload hij geen mb. Ik heb de poort toegevoegd aan mijn windows firewall en de port geforward in de router. Heb een test gedaan met de Open Port Checker die geeft aan dat de poort open is maar als ik in Bittorent de test laat draaien zegt ie steeds dat ik alleen kan downloaden en de poort gesloten is. Ik wordt er inmiddels aardig gek van ben al dagen aan het zoeken op internet zonder resultaat. Wie kan mij helpen ????
Marto voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Marto op 06 september 2018, 23:06
 
Kuifje09
Ik heb hier geen pasklaar antwoordt maar wellicht kan dit helpen.

Misschien is het al opgelost ? maar ook in de bittorrent server die je hebt draaien moet wat geconfigureerd zijn. Dat is helemaalafhankelijk van de server die je zelf hebt draaien.
Ik moest b.v de server starten op een bepaalde poort en de upload mogelijkheid aanzetten voor maximaal x clients... (maar dat is wel even geleden allemaal. in linux overigens)

Poortforwarding zelf kan haast geen probleem zijn zijn, tenzij je meerdere routers achter elkaar gebruikt. de zyxel ken ik helaas niet.

Ik kan me voorstellen dat de poort van de router nu wel als open gevonden wordt, maar dat binnen windows toch nog iets fout zit?

Misschien een testje doen met een mini-http-server. dat is niet al te moeilijk denk ik? maar met windows doe ik niet veel meer...
 
Marto
Het is al opgelost. Je moet de UPnP ook aanzetten bij het tabblad >> Home Networking. Toch bedankt voor de reactie.Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Advertentie