obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Open the gates! Please..
Forward
Hallo mensen,

Ik zie op het forum al dat er een aantal problemen zijn met het forwarden van ports bij de modem Zyxel VMG8324-B10A.

Ik probeer de volgende poorten te openen om met de servers van Blizzard te verbinden:
TCP-UDP

Dus ports geforward:
Router

Checken of poorten open zijn:
Portchecker

1119

6120

Maar zoals jullie zien staan ze nog steeds dicht.

Ik ben wat later dit https://www.xoox.nl/?p=7424&c=1 tegengekomen waar Erik hetzelfde probleem had maar dan met andere poorten. Die heeft het via DMZ opgelost. Als ik doe wat Erik heeft gepost staan poorten 80 en 443 wel open maar 1119 en 6120 alsnog niet! Is er dan helemaal geen manier om de gewenste poorten open te krijgen op de Zyxel VMG8324-B10A?

Klantenservice van Online zegt overigens wel dat het gewoon moet lukken.

Ben een beetje radeloos geworden. Moet ik een andere modem kopen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Open the gates! Please..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
wat betekend falied to open stream Zyxel configuratie en problemen : 3 05 jul 2016
MW2 Open Nat type [HELP] Thomson configuratie en problemen : 12 30 okt 2014
Xbox open nat Huawei configuratie en problemen : 32 29 okt 2013
pagina's niet open Storing : 9 22 aug 2013
Advertentie