obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem
PeterTT
Beste mede gebruikers,
sinds eind december lid merk dat ik paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem heb, komt wel uit zich zelf terug, kan het ook niet vinden in log berichten van het modem, al een keer het modem gereset maar probleem blijft, merk het vooral ook aan mijn Google mini die valt dan even uit en als achter mijn pc zit, fing geeft ook de storingen aan. weet iemand raad, heb als probeersel een ander wifi modem als accespoint aangesloten en dan heb ik het probleem niet, maar het zyxel modem zou dit toch zelf moeten kunnen.
vast bedankt voor eventuele reactie's
 
jonathan
Hallo PeterTT.
Ik heb ditzelfde ook, al geruime tijd. Heb ook de zyxel VMG8324-B10A in combinatie met een Online internet abo. Weet jij inmiddels al wat dit probleem veroorzaakt? Ben héél benieuwd!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie