obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
LiveBox icm LinkSys WRT54G
OrangeGroningen
Op de Orange Livebox heb ik een Linksys WRT54G wireless router aangesloten.

Mijn computer detecteerd het instelde draadloze netwerk perfect en ontvangt en send ontzettend veel bytes, maar als ik vervolgens een adres in de browser in typ wordt er aan gegeven dat ik niet op het internet zit. Sad

Heeft iemand tips/suggesties?

bvd,
 
Wanabo
Hoe heb je die Linksys aangesloten?

Als switch, je hebt de LB in een van de LAN ingangen geplugged.
Als router, je hebt de LB in de WAN ingang geplugged.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
OrangeGroningen
Ik heb de "internal poort" van de Linksys in de ethernet poort van de LB.
Gewijzigd door OrangeGroningen op 30 november 2006, 16:27
 
emirdaglim
Ik zit namelijk met het zelfde probleem en ben helemaal leek in dit gebied!
Kan je mischien beschrijven hoe je e.e.a. aangesloten/geconfigureerd hebt?Frown
 
Richard
Misschien is het handig als jullie beiden in de FAQ zouden kijken, daar staan namelijk beide methodes beschreven.

De methode om de Linksys als switch te gebruiken, maar ook (persoonlijk vindt ik dat handiger) om de Linksys als router achter de Livebox te gebruiken.
De laatste methode is hier te vinden:
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8

En dan het vierde stukje faq:
Linksys (en andere) routers achter Livebox (WAN methode)

Daarmee is het eenvoudig aan de praat te krijgen.

Vindt je dat te moeilijk, dan staat wat hoger ook nog aangegeven hoe je routers als een switch kunt aansluiten.


Greetings, Richard.
 
Johannesweer
Hoi,

Ik had tot voorkort ook deze problemen. Ik heb onlangs een kort verslagje geschreven, misschien dat dit helpt. Zoek even op forum orange, bij problemen met linksys.

Succes.
 
Richard
Klopt, dat is in feite de "router als switch" methode.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LiveBox icm LinkSys WRT54G', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen : 3 14 jun 2014
Huawei achter Linksys, hoe in te loggen? Huawei configuratie en problemen : 9 22 aug 2013
Advertentie