obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Aanmeldingsproblemen
Jerooney
Nog voor mijn avontuur is begonnen heb ik al problemen met Wanadoo.
Na het online aanmelden kreeg ik de bevestigingspapieren binnen en daar werd aangegeven dat ik online de status van de aanvraag kan bekijken. Ik dus even kijken en ja hoor... er is een foutmelding die niet nader kon worden omschreven. Na 2 dagen toch maar even de helpdesk gebeld. Na even wachten krijg ik een nogal onvriendelijke jongedame aan de lijn die mijn klantnummer vraagt, me in de wacht zet en toen 20 minuten lang niks. (Ik had nog geen vraag gesteld) Dus ik de telefoon er op gegooit en nog maar eens geprobeerd. Deze keer een jongeman die me iets correcter te woord stond. Hij gaf aan dat de aanvraag was geweigerd maar de rede was niet te zien... Mijn vraag is of iemand dit ook heeft gehad en wat er aan de hand kan zijn.

Op dit moment zit ik nog bij @home en heb een kpn belbasis aansluiting met Tele2 preselect. De bedoeling is om tele2 op te zeggen en kpn te verlagen naar belbudget. Dit hoefde nog niet van te voren gedaan te worden werd mij verteld door zowel Wanadoo als Tele2 bij eerdere navraag. Kan het dan toch hieraan liggen?
 
Wanabo
Is Wanadoo al wel beschikbaar? Soms zetten ze iets te vroeg een regio open voor aanmelding en moet de centrale nog geschikt gemaakt worden.

Los daarvan maakt het volgens my niet uit of je Tele2 en belbasis hebt. Inderdaad kun je later terug naar belbudget. Tele2 heb ik zelf nooit afgezegd, maar omdat het carrier select was en dat dus door omzetting naar belbudget automatisch verdwijnt ben ik zo ook van Tele2 af.

Probeer anders eens per email je vraag te stellen.

http://eresponse.wanadoo.nl/cgi-bin/wanadoo.cfg/php/enduser/std_alp.php

log in en verstuur je vraag.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jerooney
Wanadoo is beschikbaar, dit is gecontroleert door de helpdeskmedewerker
Er is op dit moment door de helpdesk een case aangemaakt en ik word binnen 5 werkdagen gebeld... vraag me af of dit gaat gebeuren (ik heb nooit zo'n gelukkige ervaringen met helpdesks...)

ik wacht dat in ieder geval even af.
 
Jerooney
Vandaag nog maar eens gebeld met de helpdesk en wat blijkt. Er was geen registratie van enig telefoongesprek en er was al zeker geen sprake van een case die aangemaakt zou zijn.... Wat een geweldige start Sad

anyway, deze keer een zeer behulpzame medewerker te spreken gekregen die meteen zijn excuses aanbod en deze keer ook een casenummer gekregen. Dus we wachten nog maar weer een tijdje...
 
Vlokjesman
hahaa die is cool ... omdat ze het niet kunnen zien...
meestal kan dit ook nog komen omdat in de centrale geen plek meer is .. noem het maar rejeceted cause no more room for you here Grin Pfft
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Vlokjesman
en owja .. ook geen tele2 abbo hebben ... krijg je problemen met je wanadoo telefonie
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Jerooney
inderdaad was het probleem dat er geen plekje meer vrij was in de centrale... Uitgesteld met 4 weken dus we wachten maar even af. Ik moet wel zeggen ik ben keurig gebeld door de helpdesk en alles is uitgelegd. Tele 2 gaan we opzeggen maar dat hoefde pas zodra we worden aangesloten...
 
Puma
het gaat erg goed met wanadoo. in nijverdal zijn ze op dit moment ook aan het uitbereiden. 4x20 kabels (komt overeen met 800 huishouden)(kabels worden aangesloten op cassetes) worden geplaatst en er komt een nieuwe DSLAM erbij. zo komt wanadoo uit op 2 DSLAM's in nijverdal.

versatel: 2 stuks
Babyxl: 1
BBned: 3
KPN: 6 stuks (grote industrieterrein die veel verbindingen opslokt)


 
Vlokjesman
over een aantal weken komen er meerdere uitbreidingen in de centrales..
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanmeldingsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie