obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Naammelding
bhunt
Betreft Philips Dect 413.
Als mijn telefoon gaat zie ik wel een nummer staan maar de naam van een beller, die wel in mijn telefoonboek staat, is niet zichtbaar.
Mijn naam is wel zichtbaar bij anderen als ik ze bel.
Alle nummers in het telefoonboek beginnen met het netnummer.
Voor de nummerportatie werkte e.e.a wel naar behoren.
Iemand die een oplossing weet?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
 
mecheltje

Quote

De Paap schreef:
Betreft Philips Dect 413.
Als mijn telefoon gaat zie ik wel een nummer staan maar de naam van een beller, die wel in mijn telefoonboek staat, is niet zichtbaar.
Mijn naam is wel zichtbaar bij anderen als ik ze bel.
Alle nummers in het telefoonboek beginnen met het netnummer.
Voor de nummerportatie werkte e.e.a wel naar behoren.
Iemand die een oplossing weet?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.


Had je wel naammelding via de kpn op dat toestel??
Kan zijn dat je toestel wel nummermelding heeft maar geen naammelding, kijk eens in je handleiding van je telefoon.
 
bhunt
[quote]De Paap schreef:
Betreft Philips Dect 413.
Voor de nummerportatie werkte e.e.a wel naar behoren.

Dit stond er dus al.
Nog iemand een idee?
 
Puma
kreeg je dit nadat je Orange ADSL had aangesloten? anders weet ik niet waar dit hoor in Forum Orange.

Bij mij werkt naamherkening ook niet, maar dat ligt gewoon aan de nummermelder. Boeit mij niet
 
bhunt
Hier en daar is aangegeven om de handleiding na te gaan van mijn Telefoon merk Philps - Dect 413. Daarin staat helaas niets vermeld aangaande de naammelding.

Het is wel zo dat ik voor de aansluiting met Orange wel nummer en naammelding had en toen ik provider Orange nam, met bellen en internet is mij ook beloofd dat mijn telefoon de zelfde optie kreeg maar tot heden heb ik geen naam melding op mijn display van mijn telefoon. Weet iemand een oplossing. Bij voorbaat dank.
 
bhunt
[quote]De Paap schreef:
Hier en daar is aangegeven om de handleiding na te gaan van mijn Telefoon merk Philps - Dect 413. Daarin staat helaas niets vermeld aangaande de naammelding.

Het is beloofd dat ik met Orange ook nummer en naammelding zou krijgen en toen ik eenmaal met provider Orange verbonden was had ik de optie naammelding niet. Weet iemand een oplossing
 
Wanabo
Er is naar mijn mening een probleem met de nummerherkenning via de LiveBox. Er zijn hier al enkele klachten over gemeld. Ook bij mij werkt het niet meer na een firmware update. Dit terwijl het wel gewerkt heeft en het toestel niet gewijzigd is.

Verder is het zo dat het nummer meegezonden word en als dit nummer in je eigen telefoon aan een naam gekoppeld is dat dan de naam weergegeven word en anders het nummer dus.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Naammelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Naammelding Storing [Speedtouch 706(WL)] : 2 22 dec 2006
Advertentie