obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Markeer als gelezen?
Richard
Ik ben een beetje over het forum aan het neuzen, ik neem aan dat dit phpbb is of is het iets anders?

Misschien dat ik niet goed kijk, maar ik mis eigenlijk twee opties.
1.) Markeer dit forum als gelezen
2.) Markeer alles als gelezen.

Da's wel zo handig als je klaar bent anders blijven die envelopjes geel. Zelf draai ik vBulletin, daar gaan de oplichtende dingetjes automatisch in de normale kleur als je het topic bekeken hebt, da's ook erg handig.

Kan iets als bovengenoemd hier ook gemaakt worden?
 
Richard
Nog iets anders, ook over het forum (alleen als positieve kritiek bedoeld hoor).Wink
De vertel-je-vriend optie bovenin het forum werkt, die in de kolom rechts beneden (die scrollende) werkt niet, er word verwezen naar een recomend.php maar die pagina word niet gevonden.
Ik heb ook al recommend.php geprobeerd want dat is dacht ik de juiste schrijfwijze, maar ook dat werkte niet.
 
Wanabo
Bedankt voor de feedback Richard! Wink

Inmiddels link aangepast en moet nu correct werken. De fout kwam eerst niet aan het licht omdat vanuit de hoofdpagina de link wel correct werkte, maar vanuit het forum niet.

Quote

Ik ben een beetje over het forum aan het neuzen, ik neem aan dat dit phpbb is of is het iets anders?

Misschien dat ik niet goed kijk, maar ik mis eigenlijk twee opties.
1.) Markeer dit forum als gelezen
2.) Markeer alles als gelezen.


De software komt hiervandaan; http://www.php-fusion.co.uk/

En inderdaad ontbreken die twee opties, ik zal daar eens vragen over stellen op het forum van de ontwikkelaars.

Het is wel zo dat dit een licht gewicht CMS (content management system) is en nog volop in ontwikkeling.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Bedankt voor je antwoord, fijn dat tips gewaardeerd worden.
Wat betreft de forumsoftware, die is me niet bekend, maar dat het php-based was, had ik al gezien.
Dan moet dat ook te maken zijn. Als het in ontwikkeling is zoals je zegt, dan zullen vast ook wel antwoord op je vraag geven.
Ik wacht geduldig af. In elk geval alvast bedankt!
Greetings, Richard.
 
Wanabo

Quote

Richard schreef:

............, maar ik mis eigenlijk twee opties.
1.) Markeer dit forum als gelezen
2.) Markeer alles als gelezen.

Da's wel zo handig als je klaar bent anders blijven die envelopjes geel. Zelf draai ik vBulletin, daar gaan de oplichtende dingetjes automatisch in de normale kleur als je het topic bekeken hebt, da's ook erg handig.

Kan iets als bovengenoemd hier ook gemaakt worden?


Heb hier navraag over gedaan op de moedersite, dat was al lang geleden. Helaas is er nog steeds geen antwoord.

Wel verwacht ik voor einde mei begin juni een nieuwe verbeterde versie van dit CMS. Het forum gedeelte zoals het nu draait is ook al met allerlei modificaties verbetert. Ik verwacht dat dit in de nieuwe versie standaard is.

Quote

Ik heb ook al recommend.php Shock geprobeerd want dat is dacht ik de juiste schrijfwijze, maar ook dat werkte niet.


Inmiddels dit ook verbeterd. Wink
Gewijzigd door Wanabo op 17 mei 2006, 21:03
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Mooi, bedankt voor de aanvullingen!
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Markeer als gelezen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie