obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Nintendo Wii + via LAN
Vincent01
Hallo,

Ik heb een usb LAN adapter, die volgens vele berichten op internet werkt met de Nintendo Wii, mooi dacht ik, want ik houd niet zo van dat draadloze.

Alleen, bij het testen van de verbinding op de Wii krijg ik steeds de melding dat er een firewall is die toegang tot de Wii blokkeerd. Elders hier op het forum vond ik een topic waarin de poorten stonden die de Wii gebruikt, deze staan allemaal open en nog werkt het niet. Ook kan ik niet voor LAN verbindingen MAC Filtering toepassen.

Wat ook raar is is dat de ETH2 poort op de Livebox, waar de Wii op aangesloten wordt, niet gaat branden als ik de Wii aanheb, terwijl de LAN adapter van de Wii wel merkt dat er een netwerk is, want dat geeft een LEdlichtje op het ding aan... Iemand een idee??
 
Optimist

Quote

Vincent01 schreef:
Ik heb een usb LAN adapter, die volgens vele berichten op internet werkt met de Nintendo Wii, mooi dacht ik, want ik houd niet zo van dat draadloze.

Weet je zeker dat de LAN adapter goed werkt? Kan je dat eventueel bij iemand anders met een Internet verbinding gaan testen?

Quote

Wat ook raar is is dat de ETH2 poort op de Livebox, waar de Wii op aangesloten wordt, niet gaat branden als ik de Wii aanheb, terwijl de LAN adapter van de Wii wel merkt dat er een netwerk is, want dat geeft een LEdlichtje op het ding aan... Iemand een idee??

Kan je eens een ander LAN kabeltje proberen? Volgens mij moet het ledje bij de LAN poort in ieder geval branden!

Optimist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nintendo Wii + via LAN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nintendo DS/WII connecten met Wifi WiFi : 3 03 jan 2008
Advertentie