obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Vlaardingen
Sytraxx
Ik heb sinds gisteravond +/- 22:00 geen verbinding meer met internet, in vlaardingen (3131), zijn er meer mensen met dit probleem of ligt het puur aan mijn eigen verbinding ?
(modem reset enzo werkt niet, lampje blijft rood knipperen)
 
rrozema
In Delft net zo, alleen begon het al eerder. De officiele melding van Orange luidt:

2007-01-08 09:25:01 - Orange ADSL Family en Starter klanten te Amsterdam, Rotterdam, Wijk bij Duurstede en Delft
Sommige klanten met een Orange Family of Starter verbinding in Amsterdam, Rotterdam, Wijk bij Duurstede en Delft kunnen op dit moment geen verbinding maken of ondervinden problemen met de ADSL verbinding.
Orange werkt aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.
 
Sytraxx
ok bedankt! toch wel fijn om te horen dat het dus niet aan mij ligt maar meer mensen het hebben dus daar zal het aan liggen, bedankt voor de mededeling, die had ik zelf niet gevonden.
 
crazybull
niet alleen in vlaardingen is er storing hoor ook hier in Tiel in de betuwe al vanaf 1 januari is de verbinding weg gevallen dat gebeurde om 10 over 2 in de nacht de livebox zei klik en weg was de verbinding + telefonie tot op hede is de verbinding nog steeds zo traag als dikke poep tegen de muur op
 
rrozema

Quote

crazybull schreef:
niet alleen in vlaardingen is er storing hoor ook hier in Tiel in de betuwe al vanaf 1 januari is de verbinding weg gevallen dat gebeurde om 10 over 2 in de nacht de livebox zei klik en weg was de verbinding + telefonie tot op hede is de verbinding nog steeds zo traag als dikke poep tegen de muur op


Ik denk dat jij dan toch echt een ander probleem hebt hoor, hier werkte (op wat haperingen van de dns na) alles redelijk tot de storing. Tijdens de storing kwam er geen enkel pakket door de default gateway, en dan houdt echt alles op..., dus ook geen dikke p..p tegen de muur op ;-)

en ja; verleden tijd, want m'n internet doet het weer, maar heb nog steeds geen telefonie weer.
 
rrozema
trouwens, de melding is al weer aangepast:
2007-01-08 09:25:01 - OOrange ADSL Family en Starter klanten op diverse lokaties.
2007-01-08 09:25:01 - Orange ADSL Family en Starter klanten.
Door het gehele land kunnen sommige klanten met een Orange Family of Starter aansluiting problemen ondervinden met het verbinden of met de snelheid van de ADSL verbinding.
Orange werkt aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Vlaardingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen : 5 31 aug 2016
Advertentie