obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
linksys WG200G
Fedora
Hoi

Iemand ervaring et bovenstaande modem?

Ik wi de LB eruit zwieren en dus een eigen modem kopen,
 
mesa57
Ik neem aan dat je de WAG200G bedoelt ?
Op dit forum nog niks gezien, maar wel hier :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1189305?data%5Bfilter_keywords%5D=wag200g&data%5Bboolean%5D=AND
 
Richard
Ik heb zelf geen ervaring met andere modems voor Orange, maar let er wel op dat je geen telefonie van Orange hebt als je een ander modem gebruikt.
Als je wel telefonie van Orange hebt, zou ik geen ander modem gebruiken aangezien Orange de instellingen voor telefonie niet vrij geeft.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'linksys WG200G', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen : 3 14 jun 2014
Huawei achter Linksys, hoe in te loggen? Huawei configuratie en problemen : 9 22 aug 2013
HG655d icm Linksys WRT160n Huawei meer apparaten aansluiten : 3 22 mei 2013
Linksys WAG325 N ook accesspoint? Algemeen : 1 02 jul 2011
Advertentie