obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Forum software
mesa57
Ik vind deze forum software niet echt geweldig.
Misschien ligt het aan mij, ik ben veel phpbb2 forums gewend.
Maar ja het gaat om de inhoud en niet zozeer om het uiterlijk.

Waar ik me wel erg aan irriteer is dat als ik een topic op 'melden wanneer antwoord is geplaatst' heb staan, is dat het forum mij ook een mail stuur als ik zelf een reply in het topic geef. Dat is natuurlijk volkomen overbodig.
 
Richard
Ik vindt hem ook niet geweldig, zelfs phpbb en phpbb2 niet, maar dat komt dan weer omdat ik veel vBulletin forums gewend ben doch da's weer een betaalforum.

Deze software (phpfusion) is ook gratis maar is nog volop in ontwikkeling, bij phpbb kwamen er in het begin ook de nodige fouten voor en zijn er in de loop der jaren ook enorm veel ontwikkelingen ondergaan.

Maar ik ben het wel met je idee eens, het is onnodig om als je zelf een reply schrijft, daar ook een email van te ontvangen, dat is redelijk eenvoudig op te lossen dus ik ben het met jouw tip eens dat dit doorgegeven mag worden aan de makers.

Helaas wachten we ook al lang op automatische "mark forum read" markers en nog wat dingetjes.
Greetings, Richard.
 
Wanabo
Een oplossing zou zijn voordat je in het betreffende topic post eerst volg dit onderwerp uit te zetten en na je post weer aan te zetten.

Het is een lapmiddel dat wel!

Een wens van mij is dat een topic starter automatisch het onderwerp volgt. (natuurlijk wel uit te zetten)

Ik zal over je opmerking eens vragen stellen op de moeder site!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mesa57
Bedankt al vast ! Smile
Je workaround werkt trouwens niet met de quickreply zie ik Cool
 
Richard

Quote

Een wens van mij is dat een topic starter automatisch het onderwerp volgt. (natuurlijk wel uit te zetten)

Liever omgedraait, fijn standaard uit laten en handmatig de mogelijkheid om dat aan te zetten (ook tijdens registratie).

De ervaring leert toch dat veel gebruikers er standaard niet blij mee zijn, vaak niet snel genoeg kunnen vinden hoe het uit te zetten etc.
Aanzetten als keuze met een knopje bij een reply of quickreply is dan handiger.

Greetings, Richard.
 
mesa57
Richard, de topic STARTER gebruikt geen reply of quickreply Cool
 
Richard
Daar heb ik het ook niet over, vandaar de quote van de tekst van Wanabo.Cool
Het gaat om het automatisch aanzetten voor topic te volgen voor een topicstarter.Smile

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forum software', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opschonen forum Algemeen : 1 28 jan 2019
mischien mijn laatste post hier op dit online forum ? Opleveringsproblemen : 8 12 aug 2013
Wachtwoord op dit forum wordt niet onthouden Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 03 nov 2012
lichte Foto album software Software Tips! Freeware, OpenSource e.d. : 1 25 jun 2011
Sloom Forum ? Livebox meer apparaten aansluiten : 1 27 nov 2010
Advertentie