obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Popup na uitlog?
Richard
Sinds enige tijd zie ik een popup na het uitloggen.
Die gaat naar die Linkpagina die ik ook al in het hoofdscherm onder Link zie staan.
Is het de bedoeling dat die als popup verschijnt na het uitloggen?

Misschien sponsoring? Mag best hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig en heb een bloedhekel aan popups, vooral na een bezoek.
Gelukkig werkt de popupkiller fantastisch dus dat scheelt alweer.Smile

Maar heel in het begin was ie er niet voor zover ik weet en dan wil ik natuurlijk graag weten waarom het er dan opeens wel is.:p
Greetings, Richard.
 
Wanabo
Klopt Richard,

Ik heb een pop-under geprogrammeerd die naar linkpagina verwijst. Ik heb dat gedaan om meer bekendheid te krijgen. Echter vanaf linkpagina komt weinig response. De uitgaande hits zijn bijna allemaal van mezelf Wink. De inkomende hits op linkpagina, zijn van de bezoekers van dit forum. En zo te merken gebruiken er heel veel een popupkiller, ik zelf ook!. De banner naar de top 100 "Vote for this site" wordt wel regelmatig gebruikt vanaf het forum. (Is ook van linkpagina.) Dank daarvoor.

Dus weet je een beter bekeken "linkpagina", laat het me dan weten! En als de response vanuit zo'n linkpagina miniem blijft stop ik met die pop-under.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Vlokjesman
pop-up spammer Pfft
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Richard
Okido, bedankt voor je snelle response en uitleg Wanabo.

Beter weet ik niet, maar misschien dat je eens bij een van die "starthier" pagina's kunt kijken. Ik heb zelf een satelliet forum en beheer mede 2 andere. Daar kwam nog wel eens wat bezoek af van een soort startpagina namelijk satelliet.beginthier.nl zo heb je ook http://adsl.beginthier.nl/ misschien dat je daar iets mee kunt? Volgens mij is het gratis en berust het ook op link/wederlink.
Gewijzigd door Richard op 14 april 2006, 18:48
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Popup na uitlog?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie