obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Oplichters!!!!!!!!!!!
zuiderling
Hallo,
Zit ik maanden te wachten op ADSL Family. Denk je van ok nog even en dan nog even. En dan EUREKA Family is beschikbaar.

Dan lees je verder. Op jouw adres is family beschikmaar met een maximale snelheid van 4 MB. Sad En dan de prijs. Die is het zelfde als iemand voor 20MB betaald!Angry

STELLETJE OPLICHTERS

Zijn er meer mensen met dit probleem en kunnen we orange samen aanklagen??
 
mesa57
Je bent niet opgelicht, want je hebt niks betaald.
En er staat ook dat 20 mb het maximale is wat haalbaar is en dat niet overal gehaald kan worden, dus foutieve voorlichting is het ook niet.
Verder succes met je actie.
 
zuiderling
Het klopt dat ze altijd zeggen dat 20MB het maximum is. En dat dit lager is afhankelijk van de afstand tot de centrale.

Bij mij zou de maximale snelheid 4MB met een lagere snelheid voor grotere afstant tot de centrale.

Meerdere malen heb ik de afgelopen maanden met Orange gebeld met het verhaal dat andere providers hogere snelheden aanboden voor een lagere prijs. ( lees 20MB maar dan iets duurder dan Family en goedkoper dan het LITE abonnement).

Ik heb toen gevraagd of 20MB family abonnement ook bij mij beschikbaar zou komen. Het antwoord was ja in januari of februari. Uiteindelijk werd het maart, maar geen hogere snelheid. Dus had ik toch naar een andere provider gemoeten. Nu zit ik waarschijnlijk weer een jaar aan orange vast. Ik heb al een verzoek ingediend om toch tussentijds mijn abonnement te kunnen opzeggen, omdat ik vind dat ik toch verkeerd ben voorgelicht.

Misschien is oplichters het verkeerde woord, maar vind wel dat ik verkeerd ben voorgelicht.
 
unclebenz
Is je wijkcentrale al aangepast aan ADSL2+? Misschien ligt het niet aan Orange maar aan KPN.....
 
Wout
Wat is de afstand naar de telefooncentrale? OP deze pagana staat helemaal onderop "Op welke centrale zit ik". Doe die eens!
 
zuiderling
De afstand is 2183 meter.

Waar kan ik vinden of KPN ADSL2+ aanbied in mijn gebied?

Er zijn wel twee aanbieders die 20 MB aanbieden op het KPN net.
 
Puma
Volgens mij bieden ze gewoon 20 MB aan hoor, mar als jouw centrale dat niet aan kan, omdat KPN dat niet aangepast heeft, dan is het helaas niet mogelijk en KPN is ook niet van plan om alle centrales te upgraden, omdat ze ADSL2+ over willen slaan en direct landelijk overstappen op VDSL.

Dat laatste las ik ergens....

 
Richard

Quote

Waar kan ik vinden of KPN ADSL2+ aanbied in mijn gebied?

Je kunt eens kijken op adslcentrale.nl maar die geeft ook niet altijd de juiste waardes door.

Het beste is derhalve gewoon controleren bij een paar providers die 20mbit aanbieden, zoals Orange (babyxl) en Tweakdsl (bbned), als er eentje aangeeft dat je het abo kunt hebben dan weet je dat voor die provider de centrale adsl2+ geschikt is.
Vaak kom ik het nog tegen dat een centrale wel voor BBNed geschikt is maar nog niet voor BabyXL of anderen.

Greetings, Richard.
 
mesa57
http://www.speedlinq.nl/php/product.php?a=1
biedt abonnementen tegen concurerende prijzen aan via BabyXL, BBned en KPN.
 
Optimist

Quote

zuiderling schreef:
De afstand is 2183 meter.

Waar kan ik vinden of KPN ADSL2+ aanbied in mijn gebied?

Er zijn wel twee aanbieders die 20 MB aanbieden op het KPN net.

Ik ben bank dat deze afstand veel te groot is om snellere verbindingen te krijgen. De enige oplossing is de koperdraadjes korter te maken -- misschien zou je moeten overwegen om te verhuizen! Wink

In de komende jaren gaat KPN een grote wijziging doorvoeren in het aansluitnet waarbij er ongeveer 28.000 extra straatkasten worden geplaatst met actieve apparatuur waardoor de gemiddelde lengte van de koperdraadjes een stuk korter wordt. Dan wordt het mogelijk om VDSL toe te passen waarbij snelheden van 30Mb/s (down) - /13Mb/s (up) mogelijk worden. KPN gaat daarbij eerst die gebieden aanpassen die nu te maken hebben met relatief lange afstanden tot de wijkcentrale.

De werkzaamheden zijn al gestart en duren een paar jaar.

Optimist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplichters!!!!!!!!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie