obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
zyxel prestige 660 hw instellingen
jumper
hallo allemaal,
na elke keer moeten resetten van die **** box ben ik overgestapt naar zyxel prestige 660hw. meteen internet en draadloos ook. en wat denk je al een maand niet meer hoeven resetten!!!!!! heerlijk.
nu ben ik een beetje met betaalde nieuwsgroepen aan het stoeien(omdat orange maar 50kb geeft)maar kom ik niet hoger dan 700kb!
staan mijn instellingen in mijn moden niet goed?
ik snap allemaal weinig van deze afkortingen.
zou iemand me kunnen vertellen waar ik en of hoe ik meer uit mijn verbinding kan halen?

groetjes jumperShock
Gewijzigd door jumper op 05 december 2007, 10:38
 
mesa57
Dat had ik ook met een zyxel 660-R
Via zyxel support kreeg ik toen nieuwe firmware.
Toen ging het intrainen van 8 mb naar 17 mb.
Helaas nog onder de livebox die op 19 mb intraint.
De zyxel heb ik toen maar naar de kringloop gebracht.
 
jumper
op mijn livebox (die ik steeds moet resetten) haal ik 1070k/s
en op mijn prestige maar 670k/s het moet hem dus in de instellingen zitten.kan iemand mij helpen want ik snap het niet!
 
mesa57
Het ligt zeer waarschijnlijk niet aan je instellingen maar aan de firmware van je zyxel zoals ik al zei.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zyxel prestige 660 hw instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie