obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Orange en Apple
acdc
Ik kon vrij snel nadat wanadoo orange was geworden ineens geen mail meer ophalen , wel versturen , dus helpdesk gebeld . Eerste medewerker vertelde mij dat ze probleem hadden met smtp server , terwijl ik wel mail kon versturen . De beste jongen maar vriendelijk bedankt , daar mail ophalen via POP gaat , maar goed . Ik werk met mac en gebruik het Apple mail programma . Daarin heb je een goeie spamblocker . Toen ik via webmail naar mijn inbox ging , bleek ik 100 zoveel spam te hebben en dat de mail die ik had verwijderd nog op de server stond . prefs staan zo ingesteld dat mail meteen van server moet worden verwijderd . kreeg ik vanwege overvolle mailbox geen mail meer . Weer bellen .. op het moment dat ik vertelde dat ik met een mac ipv pc werkte werd mij meteen verteld dat ik maar bij Apple moest gaan klagen . Toen ik duidelijk had gemaakt dat het niet aan de mac lag , werd mij verteld dat er geen oplossing was en dat ik spam maar via webmail moest deleten .
Nu krijg ik op het moment melding dat webmail niet werkt , heb wel mijn inbox een paar dagen geleden kunnen legen , maar weet nu niet of ik weer volloop . Meer mac gebruikers met dit probleem ?Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange en Apple', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG665d modem en Apple's AirPrint Huawei configuratie en problemen : 18 19 sep 2013
Huawei en iMessage van Apple Huawei configuratie en problemen : 5 07 jul 2013
I want my Apple TV Klacht over Online : 3 10 apr 2013
Apple TV en Airplay problemen met Huawei HG655d verzameltopic Huawei configuratie en problemen : 57 24 dec 2012
NAT uitschakelen op de HG655d ivm Apple Extreme Huawei configuratie en problemen : 12 15 aug 2012
Advertentie