obey-robots.txt
02 December 2016, 18:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

sinda woensdag MS Windows Vista+ Dell met een intel Duo Core 1.86 MHZ, 2GB

tradeyell
ik heb sinds woensdag een nieuwe pc:
Dell, Intel Duo Core 1.86 MHz, 2 GB met Windows VISTA.

hiervoor had ik een geweldige verbinding, geen problemen met Windows XP.

Sinds ik Vista heb is mijn verbinding heel erg traag.

weet iemand waar het aan kan liggen? aan Windows Vista?
aan de instellingen van Orange?

please help!

hevi
Sinds een week heb ik ook een dergelijke configuratie.

Hoe heb je de verbindingen ingesteld? Als je draadloos werkt kan het aan je drivers liggen.

Hoe heb je de verschillen gemeten (is het systeem zwaar belast, werk je met torrents, kun je vergelijken met een andere verbinding of andere PC)?

tradeyell
ik heb een gewone Live box, gewoon via een kabel, dus niet wireless.
ik had hiervoor op XP altijd shareaza aan staan (lekker downloaden) en mijn internet verbinding was super ondanks het downloaden.

nu zonder shareaza is de verbinding zeer traag! als ik shareaza aan zit dan wordt alles super super traag.

tradeyell
hoe zou ik mijn verbindingen moeten instellen?

tips?

vdrijver
livebox en vista geeft problemen,stond in de brief die ik bij mijn livebox kreeg.kijk anders bij orange op de pagina of je wat kan vinden hierover.suc6
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

tradeyell
vdrijver

er staat weinig op de site van Orange. Behalve dat er problemen kunnen zijn met het installeren van Orange.

dus?
terug naar XP?

vdrijver
ik zopu terug gaan naar xp,of een ander modem ipv die ellendige livebox
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

hevi
Volgens de laatste informatie die ik van Orange kan vinden zijn de USB drivers voor de Livebox voor Vista nog niet beschikbaar. Wel die voor Ethernet en de dongels.
Dat ZOU wel moeten werken. De Sagem dongel heb ik aan de praat gekregen met drivers die ik via de Franse site van Orange heb gedownloaded (via de Nederlandse werkte het niet). Of de Ethernet verbinding wel zo jofel is durf ik niet te garanderen.

Het blijft voor een behoorlijk gedeelte knutselen...Sad

Les pilotes pour Windows Vista permettant le raccordement USB à la Livebox seront disponibles prochainement. En attendant, vous pouvez raccorder votre Livebox en Ethernet ou en Wi-fi.

tradeyell
dan zal ik denk ik voorlopig overstappen naar XP.

pinnhead31
ik snap niet dat mensen zoveel problemen hebben met vista en de livebox.

ik draai vista vanaf dag 1 dat het uit is( eerder de beta's) en heb met livebox normaal internet.
maak nu wel gebruik van een speedtouch maar dat heeft te maken met het vastlopen van de livebox bij veel downloads

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinda woensdag MS Windows Vista+ Dell met een intel Duo Core 1.86 MHZ, 2GB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Uitgaande mail op Windows telefoon Email 4 29 januari 2015, 07:32
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten 6 05 mei 2014, 16:42
Windows netwerk verdwenen Huawei meer apparaten aansluiten 17 01 september 2013, 17:27
wifi huawei HG665d problemen i.c.m. windows 8 Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 6 29 augustus 2013, 19:01
geen intenet nieuwe laptop met windows 8 Algemeen 3 05 juli 2013, 01:13
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:18:13
| Roroko08:30:31
| trebor6009:09:41
| mbakirci09:25:57
| Lutz09:39:41
| earlyhchicken09:39:45
| Jan194711:59:19
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?