obey-robots.txt
06 December 2016, 20:49
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Proxy

xenonNn
Hallo,

IS het mogelijk om een eigen proxy server op te zetten?

alvast bedankt
Bedankt!!

mesa57
Waarom zou Orange dat blokkeren ?
Je kunt alle poorten (behalve soms 25) gebruiken, dus ook je eigen proxy opzetten. Ontgaat mij alleen waarom je dat zou willen.

rrozema
Ja, want dan krijg je alle verkeer van alle gebruikers die jouw proxy gebruiken 2 keer over je lijn; up- en download.

Dit is met name erg handig voor spammers. Liever niet doen, dus.

xenonNn
mesa57 schreef:
Waarom zou Orange dat blokkeren ?
Je kunt alle poorten (behalve soms 25) gebruiken, dus ook je eigen proxy opzetten. Ontgaat mij alleen waarom je dat zou willen.

op school gebruiken we een proxy en zijn hoop sites geblokkeerd dus wil ik mijn eigen proxy gebruiken Smile
Bedankt!!

rrozema
Ok, valide punt. Maar een belangrijk punt blijft: weet jij jouw proxy voldoende te beveiligen om te zorgen dat er geen misbruik van gemaakt wordt? Geloof me, hackers en spammers smullen van dit soort initiatieven.

Er is, zoals mesa als zei, geen enkele blokkering behalve de uitgaande tcp 25. Dus het is zeker mogelijk.

Richard
Ik denk dat dit toch moeilijk gaat worden. Stel je zet thuis zelf je eigen proxyserver op, dan moet je daarmee wel kunnen verbinden.
Hiervoor moet je dus de proxyserver die nu op de proxy van school is ingesteld kunnen wijzigen naar die van jezelf.
Als je dat kunt wijzigen, dan kun je ook gewoon die van school uitzetten en ben je er ook vanaf.
Of begrijp ik nu iets verkeerd?
Greetings, Richard.

rrozema
Richard schreef:
...
Als je dat kunt wijzigen, dan kun je ook gewoon die van school uitzetten en ben je er ook vanaf.
...

Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Je hebt helemaal gelijk Richard!

mesa57
Zat ik ook al aan te denken, bij me op werk kan ik de proxy ook niet wijzigen. Maar misschien hebben ze alleen poort 80 dichtgezet en b.v. poort 8080 van de proxy niet. Dan zou een proxy wel een oplossing zijn.

Richard
Dan nog moet je bij de proxy instellingen kunnen komen, ligt er dus een beetje aan op welke wijze ze het dicht hebben gezet. Ze kunnen dat ook nog regelen via de firewall of met software zoals Websense.

De oplossing van Wanabo in de shoutbox is echter ook een optie, VNC of iets soortgelijks installeren, dan op je eigen pc inloggenen van daaruit lekker gaan browsen.Smile

Greetings, Richard.

mesa57
Ik kom met vnc op mijn werk echt niet door de proxy hoor. Dat ding gebruikt geen bekend proxy protocol en de java applet mag ik ook niet installeren. Goed dichtgetimmerd !

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Proxy', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
proxy online Klacht over Online 4 10 augustus 2014, 17:36
Proxy instellen op Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen 4 24 juni 2014, 23:10
IGMP snooping en IGMP proxy Huawei configuratie en problemen 4 06 oktober 2012, 19:01
Je bent een Proxy! Algemeen 5 24 mei 2012, 16:48
upnp en proxy service van mijn ps3 werken niet Algemeen 2 24 mei 2012, 14:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:43:42
| Lutz00:50:52
| mRcan02:15:10
| dutch flash02:31:35
| Memooh03:04:30
| Wanabo04:40:10
| Ano06:06:30
| dutch106:57:09
| Tiger07:37:28
| earlgrey7207:47:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?