obey-robots.txt
04 December 2016, 23:25
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

op je pc zien wie er belt

wampie
als je adsl en vaste telefonie hebt van orange, kan je dan ook op je pc op de één of andere manier zien wie er belt of gebelt hebben?

een voorbeeld
stel ik zit boven te internetten, ik hoor beneden de telefoon , als beneden iemand oppakt, kan ik zien dat er staat , hoorn van de haak, maar ik wil graag weten wie er beltGrin
is er een manier ?

Smile

Kosinska
wampie schreef:

is er een manier ?

Via PC zou ik het niet zo gauw weten, maar ik weet wel andere oplossingen.
Hang een telefoon naast je PC met naam/nummerherkenning.
Of vraag gewoon diegene die beneden de telefoon oppakt, wie er aan de lijn is. Grin

wampie
nee dit is nie de manier die ik bedoelGrin

het moet wel spannend blijven:p
Gewijzigd door wampie op 25 september 2007, 23:43

h_henkie
Wat ik gedaan heb is een pci modem gekocht die nummer herkenning heeft. Ik heb de telefoonlijn gesplit naar de telefoon en naar het modem. mbv een CLIP programma (http://www.sunflo...tware/yac/) word het nummer afgevangen en door mijn netwerk heen gestuurd. (ook gelogd en een webpagina van gegenereerd)
Ik geef toe dat het wat omslachtig is en dat een telefoon met nummer herkenning makkelijker is, maar ik vond het leuk om dit zo uit te zoeken Cool

wampie
mij bedoeling was om het telefoonnr via de livebox http://192.168.1.1/
te kunnen zien, maar dat is niet mogelijk dus, helaas Angry

heb geen zin om weer geld uit te geven, of om weer kabels te trekken, heb de boel net weer dicht getimmerdSad Grin
Gewijzigd door wampie op 25 september 2007, 23:48

h_henkie
Ik heb het voordeel dat ik al wat voorbereidend kabelwerk heb aangelegd tijdens een verbouwing.

Via de livebox zal dat vast wel kunnen, maar dat zal orange wel dicht gespijkerd hebben. Sad

wampie
, maar dat zal orange wel dicht gespijkerd hebben. Sad

ooh die orange weer ?Shock

Grin
Gewijzigd door wampie op 26 september 2007, 00:07

h_henkie
Ach orange op zich is niet slecht hoor. Ik heb wel eens slechtere isp's meegemaakt (en ook betere). Het is die livebox he. Ze hoeven voor mij maar één ding te veranderen. En dat is dat ik zelf kan bepalen wat de poort is van de livebox webserver. Dat zou me zoveel ellende besparen.

Richard 1970
h_henkie schreef:
Ik heb het voordeel dat ik al wat voorbereidend kabelwerk heb aangelegd tijdens een verbouwing.

Via de livebox zal dat vast wel kunnen, maar dat zal orange wel dicht gespijkerd hebben. Sad

Kabels, wat moet je daar nou mee

GrinGrin
Gewijzigd door Richard 1970 op 05 december 2007, 09:52

Richard
Kabels, wat moet je daar nou mee

Draadloze storingen en langzame verbindingen vermijden.Grin

Maar waarom een reply zonder toegevoegde waarde op een post van dik 2 maanden geleden?

Om terug on-topic te komen...
Het is wel jammer, in een oud topic heb ik een soortgelijke vraag eens gesteld. Zou het bijv. wel leuk vinden om gewoon op mijn pc via de headset te bellen met Orange.

Met ISDN en PSTN kun je dat soort truken allemaal doen, maar met de Livebox jammer genoeg niet.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'op je pc zien wie er belt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Thomson TG712: wifi paar sec. te zien bij verandering beveiligingsniveau Algemeen 4 30 mei 2011, 21:48
Hoe kan ik zien of mijn snelheid goed genoeg is? Algemeen 6 01 mei 2010, 17:47
Mogelijkheid om gedownload per maand te zien? Helpdesk 5 02 augustus 2009, 13:01
Orange levert geen dienst maar wil wel geld zien. Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 5 01 september 2008, 01:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:30:55
| frankvdz00:34:44
| ronald schuit01:07:47
| Wanabo03:14:10
| dutch flash03:18:46
| RichieB03:49:59
| Roroko05:04:42
| Hans06:57:42
| Lutz07:55:37
| Sambala10:03:01
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?