obey-robots.txt
02 December 2016, 18:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

geen internet en telefoon meer

LvS
Nadat een week de stekkers van telefoon en livebox eruit waren geweest krijg ik geen verbinding meer. Het @-lampje op de livebox blijft knipperen, alsof er geen signaal meer gevonden wordt. Wat te doen? De helpdesk is onbereikbaar.

Sorry als deze vraag al vaker is gesteld, ik kan zelf nergens een antwoord vinden.

Alvast dank, groetjes,
LvS

Peter_L
Als het @ teken langzaam knippert (met ongeveer 1 seconden tussen pozen) dan er is nog wel signaal op de lijn maar dan is er iets mis met het signaal wat de woning binnenkomt. Als het @ teken snel knippert dan heb je helemaal geen signaal meer

In beide gevallen heb je Orange nodig om het probleem op te lossen. En dan heb je nog een lange moeizame weg te gaan. Zie eerdere Topics.

Kun je vanaf je PC de livebox nog wel pingen en/of benaderen via de webbrowser?

Groeten peter

LvS
Het @ lampje knippert sneller dan 1 x per seconde.

Wat je met pingen bedoelt of benaderen via browser begrijp ik niet helemaal, maar de pc kan de livebox wel vinden en meldt mij dan dat de verbinding uitstekend is.,,

groet,
LvS

ik ben er ook
Dat probleem heb ik een 3 week geleden gehad.
Omdat het adsl signaal hier nog via de KPN lijn loopt was het niet de schuld van orange maar van de KPN.
Er was ergens een kabel kapot getrokken en toen hebben we 1½ dag geen telefoon en geen internet gehad.
Het @ op de livebox knipperde met tussenposen van 1 sec. en als ik via IE de livebox benaderde dan was de adslverbinding in orde ( was dus niet zo ). volgens mij is er geen signaal op de lijn en moet je wachten tot dat dat verholpen is.
Gewijzigd door ik ben er ook op 01 januari 2008, 12:55

Peter_L
LvS schreef:
Het @ lampje knippert sneller dan 1 x per seconde.

Wat je met pingen bedoelt of benaderen via browser begrijp ik niet helemaal, maar de pc kan de livebox wel vinden en meldt mij dan dat de verbinding uitstekend is.,,

groet,
LvS

Dat heb ik ook gehad maar bij mij was het al gelijk vanaf de oplevering mis. Er bleek uiteindelijk een fout gemaakt te zijn en het ISRA punt was in de centrale omgedraaid dus moest het in de woning ook omgedraaid worden.
Als het lampje snel knippert dan is er waarschijnlijk geen adsl signaal meer, misschien heeft het te maken met de snelheidsverhoging en hebben ze bij jou, net als bij mij, zitten klooien met het ISRA punt. Kan natuurlijk ook wat anders zijn (kapotte Livebox bijvoorbeeld) maar meestal duidt het snel knipperen van het @ teken erop dat er een probleem met het ADSL signaal is wat je woning binnenkomt.

Je moet het probleem zsm melden bij Orange en daarna gaat ook bij jou het bijzondere vervelende wachten, bellen, mailen, boos worden etc etc van start.

Ik hoop dat Orange jouw probleem beter afhandeld zoals bij de meeste van ons. (zie de vele Topics)

Peter

Pingen doe je als volgt:
Ga naar start en dan uitvoeren en typ CMD gevolgd door de enter toets
Je krijgt dan de DOS box als het goed is (een zwart scherm met witte letters)Typ dan: ping 192.168.1.1 en druk op enter
Als je anwtoord krijgt dan is je verbinding tussen je PC en Livebox goed

Neo
Als ik jou was, zou ik nog eens goed de installatie bekijken en opnieuw aansluiten. Aangezien je alles los had gekoppeld, heb je misschien iets verkeerd aangesloten of maakt er iets net geen contact.

Ik ga er dan vanuit dat het voor die tijd wel altijd gewerkt heeft...

LvS
Peter, ik hoop ook dat ze het snel oplossen. Ik heb net gebeld en ze zullen met de technische dienst overleggen en dan duurt het één of meer werkdagen. Dat kan dus heel lang duren en minstens een dag.

Neo, ik heb alles al een paar keer geïnstalleerd en gereset, ook met nieuwere, kortere kabel, helpt allemaal niks.

Die klantenservice is niet echt goedkoop. 20 cent per minuut. Dat was toch eerst 10 cent?

LvS
Het werkt weer!
Toen ik een paar uur nadat ik gebeld had naar klantenservice en o.a. hier gepost had, thuiskwam, brandde het @-lampje weer en kan ik na aanmelding van pc weer het internet op. Ook telefoon werkt weer. Dus het duurde uiteindelijk kórter dan een werkdag!

Dank voor jullie antwoorden en medeleven.

groetjes,
LvS

erwinvos
En weer een tevreden Orange klant

het kan!!!!

Smile

rick_j
sinds 16 december lig ik er al uit
dus met grote regelmaat geen telefoon ( of heel erg kraken )en van de internet snelheid +/- 10 mb down is nog maar 600 k over
reeds vele malen gebeld maar er wordt altijd maar gevraagd om de bekabeling te controleren verder gebeurt er bij orange niets
ik vraag mij af of mijn problemen niet veroorzaakt zijn door combinatie werkzaamheden van kpn/orange om een algemene snelheids verhoging door te voeren
1 januari brief naar orange gestuurd maar niet met de beste wensen voor het nieuwe jaar
we wachten het wel af

maar zeker geen goede afhandeling van de helpdesk
zo wil je als klant niet behandeld worden!
misschien zijn er in de omgeving van kampen meerder problemen bekend

groeten

rick
Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet en telefoon meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:17:07
| Roroko08:29:25
| trebor6009:08:35
| mbakirci09:24:51
| Lutz09:38:35
| earlyhchicken09:38:39
| Jan194711:58:13
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?