obey-robots.txt
04 December 2016, 23:20
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Orange ADSL Extra; Vaak uitval van verbinding

Ducky_Inc
Hi,

Sinds een week ben ik overgestapt naar ADSL Extra van Orange.
Nu valt mijn verbinding uit elke 15a40 minuten.

Ik heb de helpdesk al gebeld, ik hoor nog van hun. (= Heb nu internet nodig, zit al 4 dagen te wachten)

- Ik gebruik de speedtouch 546i, nieuwste firmware. Upgraden heeft niet gewerkt.
- De DSL kabel is zo kort mogelijk, heb t modem etc nu in de kelder staan, heeft niet gewerkt.

Screenshot van de Speedtouch, als de internetverbinding uitvalt:
29yp4e9

Instellingen in de speedtouch en op mijn computer staan goed etc, de verbinding valt egt weg op de speedtouch. Dit kan ik ook zien aan de lampjes op de speedtouch.

Zou super zijn als iemand wat tips kan geven.

TCP_IP
als het BLIJFT wegvallen heb ik er maar 2...
vervang kabel tussen je modem en ISRA punt door een PSTN kabel met HARDE kern...
kijk je ISRA punt na of die vies is of dergelijke...
anders zal het in de wijkcentrale liggen..
kan 5 tot 10 werkdagen duren zoiezo, en als je pech hebt dus dat het een defect is in wijkcentrale kan het langer duren...

offfffffffffff probeer een ander modem, 546i geeft wel vaker problemen

Ducky_Inc
KnowItAll schreef:
als het BLIJFT wegvallen heb ik er maar 2...
vervang kabel tussen je modem en ISRA punt door een PSTN kabel met HARDE kern...
kijk je ISRA punt na of die vies is of dergelijke...

anders zal het in de wijkcentrale liggen..
kan 5 tot 10 werkdagen duren zoiezo, en als je pech hebt dus dat het een defect is in wijkcentrale kan het langer duren...

offfffffffffff probeer een ander modem, 546i geeft wel vaker problemen

De dikgedrukte items lijkt me niet waarschijnlijk, omdat voor het abonnement wijziging alles het nog perfect deed. Was is een kabel met een HARDE kern?

En volgens mij kan ik mijn speedtouch van mijn oude abonnement niet gebruikte... Kreeg ik een knipperende apenstaartje de volgende keer. Wat raad je me aan?

TCP_IP
wat voor speedtouch had je dan?? meeste kun je wel gebruiken namelijk, kwestie van de goeie instellingen...

kabel harde kern, tja is hoge kwaliteits telefoon kabeltje in feite...

maar wat ik vermoed is dat het met recente werkzaamheden te maken heeft, aantal onderdelen zeg maar zijn nog niet stabiel...
WAARSCHIJNLIJK zul je gewoon even moeten afwachten tot orange technische dienst dit heeft opgelost...

Wallie
Het probleem van het wegvallen van de verbinding heb ik al vanaf 14-02-2008. Toen is namelijk de overschakeling naar ADSL-Extra gerealiseerd. Om elke paar seconden (soms een minuut) verbreekt de verbinding. Dit vanaf 14-02-2008. Ik heb ook van alles geprobeerd om het te verhelpen (zie geplaatste posts van mij), echter zonder enkel resultaat, met dien verstande dat voor 14-02-2008 de ADSL-Lite-verbinding perfect werkte. Het probleem ligt bij Orange en helaas heb ik de overstap van Lite naar Extra gemaakt. Ik had er nooit aan moeten beginnen. En nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk van het ADSL-Extra abonnement afkom.

hfdhfd
Hallo,

Ook ik heb al problemen vanaf begin februari, ik was in januari overgegaan naar ADSLextra i.v.m. met het oude te dure abbo.

Tot begin februari liep alles perfect met mijn Draytek Vigor 2800VG over ISDN, tot het moment kwam dat mijn verbinding er elke 60sec uitligt. Even een paar dagen gewacht i.v.m. snelheids upgrade tot niets hielp. Daarna de Speedtouch 516i nieuw uit de doos gepakt en deze maar aangesloten, ging iets beter maar wordt er nu alsnog geregeld afgegooid, soms na 2 minuten soms na 30 minuten.

Maar goed anders geen ondersteuning, maar volgens mij maakt het niet uit of je er nu wel of geen modem aan hebt hangen je dient het zelf maar uit te zoeken.

Nadat ik vandaag weer enkele uren met de HELLdesk heb gebeld en waar ik ook afgekapt werd omdat ik mijn KLANTNUMMER niet bij de hand had en het volgens die HELLdesk medewerker in de algemene voorwaarden stond dat ik mijn KLANNUMMER bij de hand moest hebben en ik hem vertelde dat ik dat vreemd vond en dat het de eerste keer was dat iemand mij weigerde te helpen omdat ik geen klantnummer had werd ik tijdens mijn uitleg terug gedrukt naar het keuze menu.

Morgen ga ik mijn contract op zeggen. Zullen ze wel weer moeilijk doen, ach kunnen ze direct even mijn lijn testen om mij voor de duizendste keer te melden dat er een signaal is en dat mijn internet werkt.

Na drie verschillende modems geprobeerd te hebben en echt meerdere uren aan de HELLDESK gehangen te hebben, alle kabels veranderd te hebben en wat nog meer. Nog geen stap verder gekomen. Heb ik de hoop op gegeven...

Ducky_Inc
Ik bump nog even dit topic, zelf heb ik ook nog geen oplossing.

hfdhfd
Er is ook geen oplossing, het ligt aan Orange.
Twee van de drie servers (IP range 83.119.x.x) zouden problemen hebben of hebben gehad, dat laatste is mij nog niet duidelijk.

In mijn geval hebben ze dus blijkbaar op 11 maart j.l. een melding gemaakt van de problemen, terwijl ik halverwege februari al gebeld had en mijn problemen had uitgelegd.

Ik adviseer iedereen met problemen er op te staan dat ze er een CASE van maken.

Vermoedelijk zal het een drama worden om van mijn internet verbinding af te komen, na jaren trouw Wanadoo klant te zijn geweest en eigenlijk nooit geen problemen heb gehad hiermee is mijn eerste ervaring met Orange zo goed dat ik het NIEMAND maar dan ook NIEMAND zou aanraden, al was het alleen maar door sommige Helpdeskmedewerkers die je niet correct behandelen.

Neemt Orange hun telefoongesprekken niet op? lijkt er op van niet want ik ben niet geinformeerd dat deze mogelijk bestaat.

HJB
"Er is ook geen oplossing, het ligt aan Orange.
Twee van de drie servers (IP range 83.119.x.x) zouden problemen hebben of hebben gehad, dat laatste is mij nog niet duidelijk."
Lekker is dat. Heb hetzelfde probleem. De verbinding is zeer onberekenbaar en valt te pas en te onpas uit. Beetje provider zou dit toch binnen een dag op moeten lossen. Koste mij 3 pogingen om dit te posten. Ggrrr@##!!@#! Sad

pete100
Ik ben zelf begin december overgestapt van ADSL Lite naar ADSL Extra.

Dat was op voorstel van Orange. Ik was van KPN af en het was bovendien goedkoper.

Maar sinds mijn overstap was het helemaal mis met mijn internetverbinding. Heel onstabiel en hij lag er heel vaak uit. Echt heel vervelend.

Ik heb toen zonder resultaat ruim 20 keer met de helpdesk van Orange gebeld en heb de Livebox de deur uitgedaan. Mijn Linksys-modem heb ik weer in ere hersteld.

Maar dit hielp helaas toch niet. Ik heb daarna mijn splitter vervangen, maar ook zonder resultaat.

Vorig idee kwam ik op het idee om de kabel tussen het ISRA punt en de splitter te vervangen door een heel korte kabel.

En dit helpt! Ik moet natuurlijk niet te vroeg juichen, maar sinds een dag of vijf werkt mijn internetverbinding weer normaal, terwijl de kabel tussen mijn splitter en het modem vrij lang is. Ik heb namelijk mijn laptop en modem op de eerste verdieping staan. Maar dat maakt (tot dusver) gelukkig niet uit.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange ADSL Extra; Vaak uitval van verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Wegvallende verbinding Storing 2 24 oktober 2016, 14:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:26:50
| frankvdz00:30:39
| ronald schuit01:03:42
| Wanabo03:10:05
| dutch flash03:14:41
| RichieB03:45:54
| Roroko05:00:37
| Hans06:53:37
| Lutz07:51:32
| Sambala09:58:56
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?