obey-robots.txt
11 December 2016, 08:55
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

De Klantenservie-helpdesk 0900-9515

royindo
Hallo Allen

Een alternatief

Orange Telefoonnummer; 020-5355555 of 0800-2810038 en dan optie 1 en dan vragen naar klantenservice......Smile
Gewijzigd door royindo op 08 maart 2008, 07:17

Jupke
Helaas, maar optie 1 op het 0800- nummer werkt ook al niet meer. Spelen ze verstoppetje bij orange ???ShockShock

Richard
Neen, maar ze lezen ook forums, als zo'n nummers uitgebreider bekend worden dan worden die al vaak opgeheven danwel gewijzigd.
Greetings, Richard.

Wanabo
En dat levert dan weer problemen op bij de medewerkers zelf. Meegemaakt dat ik steeds verkeerd werd doorverbonden omdat de centrale met nummers net was gewijzigd.Angry
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

xsjado
via het wel bekende nummer 0900-9515 zijn dit de volgende openingstijden :

maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00
zaterdag t/m zondag 10:00 - 16:00

houd wel in uw achterhoofd dat u net als bij elk ander internet provider in de wacht komt te staan.

dit omdat er ook andere mensen zelfs uit dit forum met ons bellen tergelijkertijd dat u met ons beld.
geef dus eerder niet onds meaar uw medeforum gebruikers de schuld hier van.

wij doen er alles aan om u zo spoedig mogenlijk te helpen en uw vragen zo kort mogenlijk maar wel duidelijk te beantwoorden zodat u niet nog meer in de kosten word gejaagd en wij weer een volgende klant kunnen helpen met zijn of haar problemen.

houd a.u.b ook in uw achterhoofd dat wij ook mensen zijn en ook gevoelens hebben.

een agent die werkt op de helpdesk krijgt zo'n 80 tot 100 telefoontjes op een drukke dag bij Orange.
dit betekend keer op keer opnemen met een vrolijk humeur ook al gingen er 60 mensen voor u die al hadden geklaagd tegen de Orange helpdesk medewerker hoe hard ze internet wel niet nodig hebben en hoe lang ze wel niet hadden moeten wachten voordat men iemand aan de lijn kreeg.
we zijn er enkel om uw probleem op te lossen en laten u absoluut niet langer wachten dan noodzakelijk is.

respecteer een ander zoals u ook gerespecteerd wilt worden.

dank u wel.

vdrijver
dit is de eerste heeldesk medewerker die durft te antwoorden.jammer voor jou,maar je collega`s verzieken een hoop respect voor je.laat ze eerst wat bijscholen en geen anwtoorden van een schermpje aflezen.en zorg dat er intern eens goed gecommuniceerd word.en als je niet goed met je gevoelens of werkdruk om kan gaan,zoek een andere job.........
en aan de andere mede forum gebruikers kan het niet liggen.dat zijn er maar een paar 100.ik denk eerder dat orange hun zooi eens goed op de rit moet hebben,voordat ze nieuwe klanten aan trekken.en dat is het afgelopen jaar niet gebeurd.
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

xsjado
grotendeels mee eens.

maar als er geen mensen waren zoals ik op die helpdesk dan hadden jullie nog meer te klagen.
probeer aleen maar wat last van jullie schouders af te halen.

ik ga mijn collega's ook niet zwart maken maar er zitten idd een aantal tussen.....

ook op de werkvloer zijn er van dit soort accefietjes waar ik mij mee bemoei.
verwijt het de helpdesk medewerker niet

vdrijver
praat het nou niet goed,wees verstandig.stop nu met die onzin.iedereen hier op het forum kotst jullie uit.en die last haal je niet van die mensen hun schouder af,door iedere keer onzin te praten(wat voor jou dan niet is)
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

xsjado
is dit forum dan een uitkots forum ? niet een ' ik help jou met je probleem forum ' ?

zet er dan 10000000x neer Orange sucks en niemand moet het nemen :s dan is iedereen tevreden toch ?
verwijt het de helpdesk medewerker niet

vdrijver
nee,dan vervuil ik het forum.enval ik er andere mensen mee lastig.ben jij zaterdag ook bij kassa?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De Klantenservie-helpdesk 0900-9515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk! Helpdesk 1 17 januari 2014, 09:32
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? 4 26 oktober 2013, 11:44
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk 2 04 oktober 2013, 22:25
Online helpdesk via e-mail bereiken Frequently Asked Questions 12 19 december 2012, 22:51
Slechte kennis helpdesk, passieve houding Online Klacht over Online 31 16 maart 2011, 07:32
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:28:20
| vdbits06:39:31
| Wanabo09:37:08
| Carlovanlent11:25:44
| Matthy Alblas13:42:18
| ronald schuit14:10:26
| famcai14:44:29
| cdb19:23:42
| peukevreugd21:49:43
| johan32421:50:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.