obey-robots.txt
06 December 2016, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ook geen telefonie,wel internet

ina
Per ongeluk verkeerd geplaats dus hier wel op de goede plek:

Sinds we 9 augustus van vakantie terug zijn, doet de telefoon het niet.
Het lampje blijft knipperen op de LB en op de conf.site geeft de status aan: hoorn van de haak.Geen kiestoon en voor anderen zijn wij voortdurend in gesprek. Op 11 augustus mobiel een dagje klantensevice gedaan en uiteindelijk werd er een case aangemaakt.
We hebben natuurlijk alles al gedaan van resetten tot...enz
Donderdag ging de telefoon in 1 keer over maar de lijn bleek nog net zo..Maandag 16 aug weer gebeld maar ze kunnen me er niets over zeggen en verwachten wel dat het eind deze week is opgelost???
Het meest irritante is wel de nietszeggende mededelingen en de "sorry mevrouw ik vind het ook vervelend voor u"opmerkingen.
Als ik de verhalen zo lees op diverse forums kan het nog wel eens gaan duren, heeft iemand nog een tip?

Jerry M
Wat je misschien nog kan proberen is alleen de binnenlijn uit de livebox halen.
Dan de stekker eruit en opnieuw op laten starten en kijken wat ie dan aan geeft.
Op deze manier heb je helemaal zekerheid dat er niks na de livebox de storing geeft.

Verder zou ik het ook niet weten.

mosdu
Hier ( Groningen ) sinds 14 dagen ook geen online telefoon meer ( wel Kpn budget). Mijn livebox lijkt het goed te doen, althans de lampjes lichten op, op de juiste manier. Heb vrijdag 15 augustus gebeld en de technischedienst zou naar een oplossing zoeken maar ik heb nog steeds niets van ze gehoord. Lees ook net hier een ander topic over iemand zonder telefoon waar de bliksem vlakbij was ingeslagen. Dat is hier 14 dagen geleden ook twee huizen verderop het geval geweest. Mijn aardlekschakelaar heeft gelukkig al mijn electrische apparaten van de dood gered. Toch denk ik dat mijn Livebox een opdonder heeft gehad. De medewerker van de helpdesk denkt echter dat er niets mee aan de hand is omdat de ledjes het naar behoren doen.

Als je probleem is opgelost Ina, laat het even weten. ( idem ditto )
Kan ik/jij de oplossing misschien gebruiken bij de helpdesk.

M..

p.s. livebox op verscheiden wijzen geresetted en zelfs nieuwe snoertjes geprobeerd maar het hielp allemaal niets

erwinvos
snelste testmanier is het aanvragen van een nieuwe livebox

ina
hallo allemaal
de snoertjes van de binnenlijn heb ik eruit gehaald, maar dat is het niet en verder moet ik morgen maar wederom reageren want zelf bellen ze natuurlijk niet
nieuwe livebox is een optie maar dan ben je wel weer twee weken verder in ieder geval bedankt en ik laat natuurlijk even weten hoe het verder gaat

TCP_IP
sluit voor de zekerheid nog 1 ding uit... als het dan nog niet werkt is livebox echt defect

haal telefoonkabeltje uit de phone - ingang

stroom vanaf livebox afhalen
reset knop indrukken (staat RST bij)
stroom erop TERWIJL je resetknop blijft inhouden
loslaten na circa. 20 seconden wanneer 1e,3e, en 5e tegelijk gaan branden..
wacht 2 min tot livebox opnieuw opgestart is.
als telefonie lampje dan nog steeds knippert is het 100% dat livebox omgeruild moet worden, geef deze actie tevens ook aan bij de helpdesk.

mocht zo zijn dat telefonie lampje nu constant brand, sluit dan telefoon aan op de livebox.. als hij dan constant blijft knipperen weer pak dan iig ander telefoonkabeltje en andere telefoon als het kan

succes

mkruijer
Probleem is de livebox. Waarschijnlijk door de bliksem. Mijn vader had precies hetzelfde. Vanmorgen (23aug) bliksem, stoppen sloegen door. Daarna geen kiestoon meer. Alles geprobeerd, andere stekkers, resetten op allerlei manieren maar helaas...

Toen heb ik mijn eigen livebox aangesloten en alles deed het... Dus probeem is de livebox die stuk is en geen signaal doorgeeft. De klantenservice kon zien dat de lijn naar de livebox toe gewoon goed is.

Dus bellen naar Online voor een nieuwe livebox

sterkte allemaal
Gewijzigd door mkruijer op 23 augustus 2008, 21:42

Mozlan
Een blikseminslag? Is dat in Noord Holland? Wat mijn livebox is sinds die 23ste van augustus ook niet meer de oude terwijl online wel in verbinding staat. bij mij werkt het internet slechts 3 seconden nadat ik de livebox opnieuw heb gestart.

Een nieuwe dan maar....

ina
hallo allemaal,
we hebben zaterdag e.e.a. getest en de box blijft knipperen
vandaag gebeld voor een nieuwe livebox maar dat kon niet want het is in behandeling van de technische dienst en die moet eerst het e.e.a. vaststellen voor ze een nieuwe sturen
ik zei we proberen mee te denken,vorige week vertelden ze me dat het eind vorige week wel opgelost moet zijn en nu net vertelden ze me dat het wel een dikke week kan duren zucht
kom geen ene steek verder maar wel weer mobiele kosten armer

ina
by the way 8 en een halve minuut bellen met helpdesk
op mijn mobiel: 10,40 euro!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook geen telefonie,wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 6 05 december 2016, 17:43
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:42:42
| Lutz00:49:52
| mRcan02:14:10
| dutch flash02:30:35
| Memooh03:03:30
| Wanabo04:39:10
| Ano06:05:30
| dutch106:56:09
| Tiger07:36:28
| earlgrey7207:46:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?