obey-robots.txt
08 December 2016, 06:51
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Je mag niet downloaden van meneer Online!

Cinderella
Vandaag maar weer eens Online gebeld... nog steeds haast geen telefoon... Dit keer gewapend met een medische orakel om de meest ellendige ziekte te kunnen uitspreken(???!!!).
Ik had er nu eens schoongenoeg van... Ik ben kapitalen kwijt alleen door die zogenaamde storingen... nieuwe telefoons, nieuwe kabels en ga zo maar door, zelfs een monteur die hier de boel gemolt had, moest ik 75 euro betalen. Gelukkig was KPN zo netjes om het gratis te maken.
Mevrouw er zit een ruis op uw lijn... als jij zo door gaat zit er zo op jou ook een ruis.... en ga zo maar door.
Vandaag heeft Online weer een nieuwe smoes bedacht... je moet niet meer downloaden, want dat gaat van uw telefoonlijn af....
Dus het zou betekenen dat ik niet mag downloaden als ik wil bellen.... dat klopt mevrouw.... en als u dan gedownload hebt moet u even de modem (livebox) resetten...

Ondanks dat ik niet aan het downloaden was, valt toch de lijn steeds weg....

Ik weet dat je je hier netjes moet gedragen en geen krachttermen mag gebruiken... maar ohw wat heb ik er zin in. Ik ben normaal heel vriendelijk en vrolijk van nature... maar Online weet dat grondig te verpesten...

Ik moet het helaas nog 2 maanden vol houden... voor ik naar een goede provider ga en ik zal het proberen uit te houden, maar begrijp me goed, dat dat nu na ruime een jaar leed en ellende niet mee valt.
Ohw wat was Wanadoo vroeger goed... Wat een bende is het nu bij Online!

Nu komt de grap van het hele verhaal... 2 kennissen downloaden niet, want die hebben daar totaal geen zin in... zitten alleen maar een beetje te gluren op websites en voor de email... en ook die hebben deze problemen....
Ook hun hebben het wijze besluit genomen om bij Online weg te gaan.

Online, nooit meer! Sad

Groetjes, Cinderella
Gewijzigd door Cinderella op 17 februari 2009, 15:44

resul
wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen Smile

Cinderella
nou ik vind dit niet om te lachen, vind het meer dan triest... als je vanwege je gezondheid afhankelijk van de telefoon bent... moet je zeker niet bij online zijn...
wat een boerensukkels.
ik zou ze het liefst willen verzuipen (sorry maar ik ben er vrezelijk boos over) geld stelen kennen ze van je... want het zijn gewoon dieven... als je maar betaald... de belasting is erg.. maar online steekt daar nog 389% boven uitAngry

resul
ik begrijp dat je erg boos bent, maar wie netjes blijft, wordt tenslotte eerder & beter geholpen.

Resul

Cinderella
na een jaar zal jou geduld ook wel op zijn. ik ben een jaar bezig... en een jaar lang ben ik aan het lijntje gehouden... nu is mijn geduld op... en ruim 400 euro armer

resul
ik heb ook vaak problemen gehad met Wanadoo, Orange & Online.
maar ik ben altijd netjes gebleven en ben altijd goed geholpen.

Cinderella
ik ben ook altijd netjes gebleven en werd ook altijd netjes behandeld door middel van onzinnige dingen te gaan kopen zoals nieuwe telefoons en kabels. ik ben altijd netjes geweest. maar er is op een gegeven moment een stop en die hebben ze nu bereikt....
ze weten zelf niet meer wat ze nu moeten verzinnen vanaf afgelopen vrijdag hebben ze gezegd....
uw telefoon is niet goed.... de contactpuntjes zijn ge-oxideerd... er zit kortsluiting in de wandcontactdoos... u moet nieuwe kabels halen... en nu is het weer dat ik download... ik heb dat laatste niet gedaan en nog doet de telefoon het niet...

Wie heeft nu het meeste geduld? na een jaar lang dit achterlijke gezwam aan te horen beleeft blijven?
mijn geduld is helemaal op

haan101
Hee cin.

Ik begrijp je frustratie, terrecht.
Het houdt een keer op met vriendelijkheid. Hoewel men er bij klantenservice( zouden daar ze moeten veranderen kindergarden) er niets aan kunnen doen. Dat laatste opmerking is dubbel he, zowel letterlijk als figuurlijk, omdat het gewoon nitfits zijn.

Klachtenafdeling behandeld wel maar komen de afspraken niet na. Heb het zelf mogen ervaren helaas. Mijn telfonie lag er steeds uit bij online maar gelukkig had ik een extra KPN lijn ernaast, dus kon ik altijd bellen. Dat is dat 10,- extra meer dan waard.........
@slome nu zippo. was ook een groot drama bij mij. Kpn was achteraf toch de beste maarja dat was ook een tijdje terug.

Ben toch benieuwd waarmee je nu in zee gaat, wordt het weer zo'n cheap sjittie provider of ga je voor de oude vertrouwde kpn (is ook niet altijd zo goed meer als voorheen). Hoe dan ook is zijn ergere dingen, hier kan je vanaf komen.

Een vriendelijk hug,
haantjeWink
Gewijzigd door haan101 op 22 februari 2009, 08:48

Cinderella
Ik ga wel naar kpn, maar ik ga naar xs4all (dochter van kpn dus). ze zeggen dat die duurder is, maar in vergelijking met die online troep ben ik goedkoper uit, nu heb ik net zoals jij een kpnlijn er bij voor 10 euro en ik vind het schandelijk dat dat zo moet. ik betaal dan 52 pm met gratis bellen (ook geen opstart van 4 ct zoals online) in nl belgië en luxemburg.

ik weet dat die schoolverlaters bij de 'helpdesk' niets kunnen doen, maar ja... online leest dit hier ook allemaal en ik snap echt niet waarom ze er niets aan doen. de beste reclame is mond naar mond reclame en van mij krijgen ze totaal geen goed woord meer, ik heb al 4 mensen die ook weg gaan bij ze en ook hetzelfde probleem hebben en reken maar dat ik een kruistocht tegen ze ga houden.

Er is een groot onderzoek naar het wanbeleid geweest van providers en die kwamen niet best uit de bus. er was er maar één die als beste uit de bus kwam en dat was xs4all en daar ga ik dus heen.

kijk met internet heb ik grotendeels geen probleem laat ik duidelijk zijn, maar puur de telefonie. en als die schoolverlaters daar nu zeggen van sorry, maar onze telefonie werkt inderdaad niet naar behoren en we hebben veel problemen en we geven het gratis tot het verholpen is, dan heb ik daar vreden mee, maar nu zitten ze je op flinke onkosten te jagen en daar trap ik niet meer in.
iedere keer legt het aan de klant, maar als je hier op het forum kijkt, blijken er meer te zijn met dit probleem, zijn ze dan echt zo dom en achterlijk bij online? blijkbaar wel

haan101
Het meeste vervelende is, omdat het zo goedkoop moet zijn(voor ons) mag het ook niet veel kosten.
Online klantenservice is extern, tja omdat het niet veel mag kosten heb je dan ook geen toppers(genuanceerd)

Verwacht geen wereld bedrijf van xs4all maar ondanks paar kleine afwijkingen wordt het wel goed afgehandeld.
Veel succes ermee.
Gewijzigd door haan101 op 22 februari 2009, 11:01

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Je mag niet downloaden van meneer Online!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:14:55
| Ronsworld07:45:06
| earlgrey7209:08:33
| Hans09:53:58
| Wanabo10:09:30
| Ano10:24:05
| dutch113:06:25
| RichieB13:52:42
| Memooh18:39:39
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.