obey-robots.txt
06 December 2016, 13:08
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten

orange07
Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten

OPTA
http://www.opta.n...e/?id=2910

mesa57
Als ik het zo lees zijn er nog steeds contracten mogelijk waar je minimaal 1 jaar aan vast zit. Pas daarna zou je per maand kunnen opzeggen.

Mythykal
correct, contracten die al " stilzwijgend" verlengt zijn lopen door tot EOC. daarna worden het automatisch maandcontracten...

Wanabo
Mijn contract loopt 30 juni af. Ik heb dus vanaf 1 juli een maandelijks opzegbaar contract?

Er staat trouwens; Automatische verlenging: NEE
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

luckytrebor
Als je een contract voor 1 jaar hebt afgesloten, kan je het na dat jaar per maand opzeggen als het stilzwijgend is verlengd.
Maar heb je het contract na overleg verlengd ivm bijv speciale aanbieding dan zit je er weer voor een jaar aanvast. Dus resumerend. Je hebt bijv al jaren een contract met Online dat steeds stilzwijgend is verlengd dan kan je na 1 juli dit contract gewoon per maand opzeggen.
Daarom probeert Online je via een aanbieding vast te houden! ( dat is dus niet stilzwijgend).
Hoeveel ellende ze je gaan bezorgen als je van dit nieuwe recht gebruik gaat maken, weten we natuurlijk niet. Providers kennende kan je nog wat verwachten.

Mythykal
zover at the moment bekend is zullen klanten met een stilzwijgend verlengd account dit ook gewoon nog moeten uitzitten, aangezien dit pas geld op accounts die na 1 juli worden verlengd. zodra hier meer info over bekend is zal ik dit hier wel neerknallen.

Wanabo
Overigens ben ik al benaderd telefonisch met een aanbieding waarin oa anti spam en antivirus in zat. Dat kreeg ik er dan gratis bij als ik zou verlengen. Echter ik heb daar goede eigen software voor dus daar zit ik niet op te wachten.

Ik zou nog wel terug gebeld worden met een nieuwe aanbieding, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Sad

Maar als ik het allemaal goed begrijp, kan ik na 1 juli maandelijks opzeggen. Met een goede aanbieding is dat natuurlijk niet nodig. Wink

Ik ben sinds april 2005 lid van de club, maar mijn abo is ingegaan inderdaad ergens in juni.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Mythykal
uit de brief van OPTA:

Wanneer zijn de nieuwe regels van toepassing?
Naar verwachting treden de nieuwe regels 1 juli 2009 in werking. De nieuwe regels voorzien niet in overgangsrecht. Dit betekent dat ze direct bij inwerkingtreding gelden voor zowel nieuwe als bestaande overeenkomsten.

vermoedt dat de afdeling opzeggingen het druk gaat krijgen rond die tijd...

verder zijn de tarieven die de verlengingen kan aanbieden dezelfde als op de site staan op het moment,
antispam en antivirus zijn pakketen voor de email (komt wel een veiligheidspakket van McAfee bij)

niet dat ik iets wil aansmeren of zo, maar mijn ervaring is dat de site niet altijd even duidelijk is.

Annemarie
Hallo medeforabewoners, Grin

Betekent dit nu concreet dat je ook al PER 1 juli 09 van je contract af kunt komen of echt VANAF? Kan ik dus nu opzeggen per 1 augustus 2009 of PER 1 juli 2009? M'n contract loopt overigens al ca. 5 jaar bij Online dus afgelopen oktober is ie voor een jaar alweer stilzwijgend verlengt (en wil er nu toch echt vanaf na dramatische telefonie ervaring en tegenvallende snelheid.)

Ben benieuwd naar jullie antwoord(en) waarvoor alvast dank. Cool

Vr.gr. Annemarie

TCP_IP
1 juli bellen naar 0900 - 9515 en afdeling opzeggingen en dan ben je 1 augustus weg bij Online.
Dat maak ik erop uit in ieder geval.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk 22 02 mei 2016, 19:15
Fritz!Box 7490 ipv nieuwe Zyxel VMG8324-b10A Eigen modem configuratie en problemen 4 10 september 2015, 13:18
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing 26 27 augustus 2015, 18:16
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen 7 22 juli 2015, 19:12
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey7200:06:40
| Wanabo00:17:46
| Tiger02:58:57
| dutch flash03:16:25
| Ano03:23:48
| RichieB04:54:01
| funkyduck05:04:15
| frankvdz12:59:02
| Hans13:19:50
| mountainmaster14:12:35
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?