obey-robots.txt
25 September 2017, 22:44
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten

orange07
Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten

OPTA
http://www.opta.n...e/?id=2910
 
mesa57
Als ik het zo lees zijn er nog steeds contracten mogelijk waar je minimaal 1 jaar aan vast zit. Pas daarna zou je per maand kunnen opzeggen.
 
Mythykal
correct, contracten die al " stilzwijgend" verlengt zijn lopen door tot EOC. daarna worden het automatisch maandcontracten...
 
Wanabo
Mijn contract loopt 30 juni af. Ik heb dus vanaf 1 juli een maandelijks opzegbaar contract?

Er staat trouwens; Automatische verlenging: NEE
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Mythykal
zover at the moment bekend is zullen klanten met een stilzwijgend verlengd account dit ook gewoon nog moeten uitzitten, aangezien dit pas geld op accounts die na 1 juli worden verlengd. zodra hier meer info over bekend is zal ik dit hier wel neerknallen.
 
Wanabo
Overigens ben ik al benaderd telefonisch met een aanbieding waarin oa anti spam en antivirus in zat. Dat kreeg ik er dan gratis bij als ik zou verlengen. Echter ik heb daar goede eigen software voor dus daar zit ik niet op te wachten.

Ik zou nog wel terug gebeld worden met een nieuwe aanbieding, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Sad

Maar als ik het allemaal goed begrijp, kan ik na 1 juli maandelijks opzeggen. Met een goede aanbieding is dat natuurlijk niet nodig. Wink

Ik ben sinds april 2005 lid van de club, maar mijn abo is ingegaan inderdaad ergens in juni.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Mythykal
uit de brief van OPTA:

Wanneer zijn de nieuwe regels van toepassing?
Naar verwachting treden de nieuwe regels 1 juli 2009 in werking. De nieuwe regels voorzien niet in overgangsrecht. Dit betekent dat ze direct bij inwerkingtreding gelden voor zowel nieuwe als bestaande overeenkomsten.

vermoedt dat de afdeling opzeggingen het druk gaat krijgen rond die tijd...

verder zijn de tarieven die de verlengingen kan aanbieden dezelfde als op de site staan op het moment,
antispam en antivirus zijn pakketen voor de email (komt wel een veiligheidspakket van McAfee bij)

niet dat ik iets wil aansmeren of zo, maar mijn ervaring is dat de site niet altijd even duidelijk is.
 
TCP_IP
1 juli bellen naar 0900 - 9515 en afdeling opzeggingen en dan ben je 1 augustus weg bij Online.
Dat maak ik erop uit in ieder geval.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
warp95
GoeienavondSmile

Mijn contract is in November stilzwijgend verlengd,mijn vrouwtje is hierover gaan bellen en wat blijkt dat we nu 41 euro p.m moeten gaan betalen i.p.v 24.95 maar dat is nooit bekend gemaakt aan ons,daarom ook internet geblokkeerd geweest een verschil van ong 15 eurie, kan dat zomaar??
 
Tiger
warp95 schreef:
GoeienavondSmile

Mijn contract is in November stilzwijgend verlengd,mijn vrouwtje is hierover gaan bellen en wat blijkt dat we nu 41 euro p.m moeten gaan betalen i.p.v 24.95 maar dat is nooit bekend gemaakt aan ons,daarom ook internet geblokkeerd geweest een verschil van ong 15 eurie, kan dat zomaar??


@warp95 ik weet niet over welk contract jij het hebt en € 15 verhoging per maand is natuurlijk veel.

Het enigste wat ik mij kan voorstellen is dat jij een aanbieding hebt gehad die na de looptijd van 1 jaar automatisch duurder
wordt want zomaar een verhoging kan natuurlijk niet.

Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk 22 02 mei 2016, 19:15
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing 26 27 augustus 2015, 18:16
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen 7 22 juli 2015, 19:12
Niet verzonden modem bij een nieuwe klant Opleveringsproblemen 20 14 juli 2015, 15:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| BarthezNL01:53:15
| Tiger02:29:26
| Wanabo02:43:17
| johan324 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja