obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet
chaterz

Quote

Tiger schreef:

Quote

chaterz schreef:

Quote

Tiger schreef:

Quote

chaterz schreef:

Wat zij als volgt moeten uitvoeren: Druk knopje RST op de livebox in, trek vervolgens de stekker er 20 seconden uit,
blijf het RST knopje vasthouden, als alle lampjes gaan branden nadat hij zogezegd gelopen heeft kan je de RST knop loslaten.
De livebox herstelt binnen 10 minuten de verbinding.
Is dit niet zo?
dan kan je met de klantenservice bellen op: 0900-9515


De juiste manier van resetten is de resetknop pas loslaten als de 2 buitenste en het binnenste lampje branden en niet eerder.

Tiger

Ik heb de livebox al een langere tijd, Ik weet dondersgoed hoe hij werkt..

En om mn antwoord aan te vullen:

via de pc kan je de livebox op: http://192.168.1.1 benaderen, bij opslaan/ opnieuw starten heb je ook de optie resetten,
dat scheelt een hoop tijd


Beste chaterz je moet je niet op je tenen getrapt voelen want dat merk ik aan je reactie.

Je kan op verschillende manieren de livebox opnieuw opstarten maar bij een juiste (harde) reset laat je het resetknopje pas los zoals ik aangaf dit staat ook DUIDELIJK in de handleiding.

m.vr.gr.
Tiger


ik ben niet op mijn tenen getrapt, ik zeg gewoon als je dat zo doet dat dan ook een hoog percentage de kans is dat de verbinding hersteld.
 
Tiger

Quote

chaterz schreef:

Quote

Tiger schreef:

Quote

chaterz schreef:

Quote

Tiger schreef:

Quote

chaterz schreef:

Wat zij als volgt moeten uitvoeren: Druk knopje RST op de livebox in, trek vervolgens de stekker er 20 seconden uit,
blijf het RST knopje vasthouden, als alle lampjes gaan branden nadat hij zogezegd gelopen heeft kan je de RST knop loslaten.
De livebox herstelt binnen 10 minuten de verbinding.
Is dit niet zo?
dan kan je met de klantenservice bellen op: 0900-9515


De juiste manier van resetten is de resetknop pas loslaten als de 2 buitenste en het binnenste lampje branden en niet eerder.

Tiger

Ik heb de livebox al een langere tijd, Ik weet dondersgoed hoe hij werkt..

En om mn antwoord aan te vullen:

via de pc kan je de livebox op: http://192.168.1.1 benaderen, bij opslaan/ opnieuw starten heb je ook de optie resetten,
dat scheelt een hoop tijd


Beste chaterz je moet je niet op je tenen getrapt voelen want dat merk ik aan je reactie.

Je kan op verschillende manieren de livebox opnieuw opstarten maar bij een juiste (harde) reset laat je het resetknopje pas los zoals ik aangaf dit staat ook DUIDELIJK in de handleiding.

m.vr.gr.
Tiger


ik ben niet op mijn tenen getrapt, ik zeg gewoon als je dat zo doet dat dan ook een hoog percentage de kans is dat de verbinding hersteld.


Ik vindt het prima dat jij die mening bent toegedaan want iedereen mag een eigen mening hebben dus jij ook verder dacht ik dat de goede uitleg van TCP_IP hierover heel erg duidelijk was.

Voor mij is een verdere discussie hierover gesloten.

m.vr.gr. Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie