obey-robots.txt
08 December 2016, 17:00
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Online ADSL Extra IP Veranderen

bombermanneke
Hallo medemensen!

Ik had het forum al doorgezocht om mijn probleem te vinden, grappig genoeg stuiter ik op hetzelfde probleem als een ander.

"Start net voor de 1e keer Unreal Tournament op, maar mijn vreugde was van korte duur omdat er een berichtje op het scherm verscheen waarop stond dat ik niet kon spelen, omdat mijn ip addres gebant is vanwege een illegale cdkey.
Dit vind ik erg vreemd aangezien ik het spel nog nooit eerder gespeeld heb."

Ik heb het spel legaal gekocht bij de bart smit.
Nu heb ik dus die topic gelezen, maar ben niet veel wijzer geworden.
Ik heb verschillende manieren geprobeerd om mijn ip te veranderen, tevergeefs.
Ik heb internet van online, ADSL Extra. Heeft iemand een idee hoe ik mijn ip kan veranderen?

Aub geen hideip of proxy gedoe aangezien ik dat al severale keren heb geprobeert en het niet werkt zodra ik ingame ben.

Alvast hartelijk bedankt,
bombermanneke

rrozema
Jij kunt je ip niet veranderen. Dat is door Online toegekend aan jouw aansluiting.

Je kunt enkel proberen bij de helpdesk uit te leggen wat er aan de hand is en ze vragen je een ander ip adres toe te wijzen. Ik zeg het je eerlijk; ik ken nog niemand die dit gelukt is, maar je kunt het allicht proberen.

bombermanneke
Hoe bedoel je dat dit niet gelukt is bij de mensen die je kent en die het hebben geprobeert?
Want ik betaal er toch voor, het zou toch niet zo moeilijk zijn voor hun om het te veranderen of zit ik nu mis?

klant is koning? ;p

TCP_IP
1 tip wat betreft Bart Smit:

Je kunt spellen ruilen binnen 24 uur of binnen 8 dagen toch?
Dit truukje ken ik wel, je koopt een spel en je laat hem inpakken 'cadeautje'. Thuis uitpakken, kopieren en CD-key overnemen.
De volgende dag met bon terug en aangeven dat die 'vriend' van je het spel al had en of je dan een andere mag uitkiezen.
De volgende dag koop jij hem en tja CD-key al in gebruik.

IP adressen van Online worden, net als bij de meeste ISP's, dynamisch toegewezen maar dan met een eeuwige lease.

Weer een voordeel van UPC, ik hoef slechts een ander netwerkapparaat aan te sluiten of zelfs alleen MAC adres te wijzigen van m'n router voor een ander IP. (Niet dat ik ook maar ergens blacklisted staPfft)

Je zou een aanvraag kunnen doen bij Online om je IP te wijzigen, maar of ze op dat verzoek ingaan weet ik niet. Maar wie niet waagt wie niet kan gamen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

bombermanneke
Van wat ik gehoord heb, als het gaat over games willen ze het ip niet wijzigen ( waarschijnlijk omdat de meeste gebanned zijn ofzo, vanwege cheaten etc )
Wat moet je zeggen dan, ik denk dat ze dit verhaal verkeerd gaan oppakken.

TCP_IP
Eerlijk gezegd, geen idee.

Ik weet niet wat de criteria zijn om een IP te laten wijzigen. Net als Rrozema ken ik ook geen succesverhaal anders kon je op basis daarvan een verhaal opleggen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

rrozema
Ik heb eerder mensen gezien op het forum die vergelijkbare problemen hadden en ik heb van geen van die mensen gehoord dat het ze gelukt is om een ander ip adres te krijgen. Ook niet dat het NIET gelukt is, hoor. Gewoon geen bericht meer van gehad.

Ik heb ook geen idee wat wel of geen resultaat zou kunnen hebben. Als je voortgang boekt, zou je dat dan misschien hier kunnen melden zodat anderen ook wat aan jouw ervaring hebben?

bombermanneke
Ik zal't proberen Wink

Wanabo
Heb je niet per ongeluk de proxy aan staan? Het proxy ip adres staat dan misschien op de blacklist maar je eigen ip adres niet. Kijk dus even die proxy na.

Voor een ip wijziging zou je aan kunnen geven dat je 'lastig gevallen wordt' door hackers. Met een nieuw ip ben je onvindbaar voor de hackers.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Patremadre
Voor het wijzigen van telefoonnummers danwel ip adressen is doorgaans een proces verbaal nodig. Dit om aan te tonen dat je huidige nummer/ip-adres dermate hinderlijk is voor je dagelijkse bezigheden dat het onwerkzaam wordt. Maar, zoals de anderen al zeiden, je kan het altijd proberen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online ADSL Extra IP Veranderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Met de billen bloot, Online! Storing 2 05 november 2016, 16:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger< 5 mins
| Wanabo02:14:22
| Huubke6804:20:36
| dutch flash05:18:53
| peukevreugd06:15:31
| Ronsworld17:54:22
| earlgrey7219:17:49
| Hans20:03:14
| Ano20:33:21
| dutch123:15:41
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.