Forum
Algemeen |
Laatste bericht | ||
AlgemeenAlgemeen, maar niet gemeen. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Wanabo 16 August 2021, 13:47 |
|
Frequently Asked QuestionsZoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten! Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
printer verbinden met ... Lutz 27 February 2017, 18:36 |
|
HelpdeskHelp de helpdesk! Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Problemen met GeForce ... jms319 19 September 2020, 06:16 |
|
Onopgeloste aangemelde problemen bij OnlineMeld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is! Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Foutmelding S111 Tiger 30 July 2019, 18:18 |
Online verbindingsproblemen |
Laatste bericht | ||
StoringGeen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Yahoo sites onbereikbaar Wanabo 07 January 2021, 18:51 |
|
SnelheidVermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Postcode check 35Mbit ... jms319 06 December 2020, 20:28 |
|
OpleveringsproblemenMeld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Overgestapt maar krijg... Techguy 22 January 2020, 12:24 |
Huawei HG655d |
Laatste bericht | ||
Huawei configuratie en problemenWat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Huawei HG655d WIFI bug... jms319 16 May 2020, 14:36 |
|
Huawei meer apparaten aansluitenWaarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Huawei hg655d als acce... FredF 14 May 2019, 20:08 |
Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) |
Laatste bericht | ||
WiFiWiFi, draadloos internetten met je LiveBox Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
ZyXel en Wifi zonder i... Katjang 15 November 2020, 16:59 |
|
Livebox firmwarePost hier al je vragen over de Livebox firmware. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Livebox 'hack' govegan 02 January 2011, 21:29 |
|
Livebox configuratie en problemenWat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Livebox ADSL Extra (Fa... I R Baboon 10 August 2016, 14:48 |
|
Livebox meer apparaten aansluitenWaarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Alarm melding via Livebox I R Baboon 21 January 2015, 12:58 |
Speedtouch 706 WL |
Laatste bericht | ||
Speedtouch 706 configuratie en problemenWat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
DHCP uitzetten Techguy 24 March 2017, 22:04 |
|
Speedtouch 706 (WL) meer apparaten aansluitenWaarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
tikker 22 February 2012, 18:36 |
Thomson TG712 |
Laatste bericht | ||
Thomson configuratie en problemenWat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
MW2 Open Nat type [HELP] Lutz 30 October 2014, 17:41 |
|
Thomson meer apparaten aansluitenWaarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Thomson router icm wif... Tiger 01 July 2015, 17:47 |
ZyXEL VMG8324-B10AZyXEL VMG8324-B10A |
Laatste bericht | ||
Zyxel configuratie en problemenWat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan... Techguy 08 June 2020, 13:08 |
|
Zyxel meer apparaten aansluitenWaarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
VMG8324-B10A USB support FredL 03 May 2021, 13:11 |
Andere (eigen) modem / routers |
Laatste bericht | ||
Eigen modem configuratie en problemenWat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
FreshTomato Netgear R7... Wanabo 14 March 2023, 16:49 |
|
Eigen modem meer apparaten aansluitenWaarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
IP Linksys WRT54GL ach... mwjvl 07 October 2014, 21:15 |
Online telefonie |
Laatste bericht | ||
Storing [Speedtouch 706(WL)]Geen telefoonverbinding, meld alles hier. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Bellen naar internetnu... Tiger 07 February 2015, 14:14 |
|
Storing [Livebox]Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Email notificatie Tiger 29 May 2016, 18:09 |
|
VeranderingenVind hier welke veranderingen er allemaal zijn geweest of gaan komen. Weet je zelf van op handen zijnde veranderingen? Meld ze dan hier. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Abonnement verandering... I R Baboon 23 April 2013, 17:47 |
|
Livebox en telefoon netwerkHier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Lizard 22 January 2013, 20:47 |
Online digitale TV |
Laatste bericht | ||
Digitale TV zenders kanalen indeling favorietenHier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Actie: Gratis Fox Spor... Wanabo 02 August 2019, 10:40 |
|
Digitale TV storingMeld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Tv ontvanger MZ 101, d... peterdebue 23 April 2019, 18:12 |
|
Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan?Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
M7 aansluiten achter s... papaul 16 June 2021, 12:46 |
Online Glasvezel |
Laatste bericht | ||
Online Alles-in-1 met GlasvezelGlasvezel Internet van 50 Mb/s tot 100 Mb/s. Inclusief Interactieve TV en Bellen Gemodereerd door: Moderators |
|
VMG8825-T50 Remote Man... Leusdena 02 March 2022, 10:38 |
Online diensten |
Laatste bericht | ||
Post hier je vragen over email Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
e-mail komt niet binnen WillemWilliams 12 January 2021, 21:56 |
|
WebspacePost hier je vragen over webspace Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
overzetten/kopiëren ma... Tiger 16 January 2017, 19:53 |
|
UsenetUsenet en Online, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
I R Baboon 18 May 2014, 13:55 |
Diverse |
Laatste bericht | ||
Klacht over OnlineKlacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan! Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Na opzeggen van Online... mRcan 16 May 2018, 19:59 |
|
Software Tips! Freeware, OpenSource e.d.Let op! Hier mogen alleen gratis, freeware of OpenSource programma's vermeld worden. Absoluut géén warez, cracks of links daarnaartoe plaatsen. Dit wordt zonder pardon verwijderd! Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
I R Baboon 27 March 2013, 00:01 |
|
GrappigLeuke anekedotes of grapjes ter lering ende vermaak. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
test Wanabo 21 November 2016, 19:36 |
|
Wat ontbreekt er op dit forum?Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er? Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Zoekfunctie gvb 01 January 2017, 21:50 |
|
Wat verandert er?Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden. Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Er verandert iets, maa... I R Baboon 29 January 2013, 20:41 |
Te koop aangeboden en gevraagd |
Laatste bericht | ||
Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuurVraag & Aanbod van tweedehands apparatuur. Lees de stickey voor de voorwaarden! Gemodereerd door: Beheerder, Moderators |
|
Gezocht originele opha... Harrytje 01 February 2021, 10:53 |
- Forum met nieuwe berichten sinds laatste bezoek. - Forum zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek. |
Advertentie